پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: اجرای طرح ملی ستاد(سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) مستلزم همکاری بخش خصوصی و دولتی است.

شعار سال: حسین فیروزی یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) که در سالن پیامبراعظم استانداری تشکیل شد، گفت: با راه اندازی این سامانه گام دیگری در اجرای دولت الکترونیک برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دولت الکترونیک موجب سرعت، دقت، شفافیت، عدالت و سلامت سیستم اداری می شود، عنوان کرد: مجموع این اقدامات موجب خدمات رسانی بهتر و مناسب تری به مردم می شود.

وی با بیان اینکه عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از امسال لازم الاجرا است، بیان کرد: برای راه اندازی این سامانه در حوزه اقتصادی نگرانی هایی وجود دارد که باید برای رفع آنها چاره اندیشی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر اجرای دولت الکترونیک و سرعت بخشی به این مهم در استان تاکید کرد و اظهار داشت: کردستان باید یکی از استان های پیشقدم در اجرای دولت الکترونیک در سطح کشور باشد.

فیروزی اجرای دولت الکترونیک را موجب ایجاد دولت پاسخگو خواند و افزود: بی شک با اجرایی شدن دولت الکترونیک نیازهای مردم بهتر تامین می شود و اعتماد جامعه به دولت هم افزایش پیدا می کند.

وی عنوان کرد: راه اندازی و اجرایی کردن سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در حوزه اقتصادی به سلامت اداری و جلوگیری از فساد اداری و در نتیجه توسعه کسب وکار منجر می شود.

وی اضافه کرد: وقتی فناوری اطلاعات در کشورهای مختلف دنیا گسترش پیدا کرد برخی از کشورها در این بستر فناوری اطلاعات فقط مصرف کننده پهنای باند نبودند بلکه از این بستر ثروت خلق کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: استان ما نیز اگر از بستر ایجاد شده خلق ثروت و ایجاد اشتغال نکند از شاهراهی که ایجاد شده پول های استان خارج می شود و این به ضرر ما خواهد بود.

فیروزی لازمه اجرای طرح ملی ستاد را برقراری ارتباط، تعامل و همکاری میان بخش دولتی و خصوصی ذکر کرد و گفت: اگر همکاری بین مجموعه های دولتی و خصوصی استان ایجاد نشود احتمال اینکه خرید دستگاه های دولتی از دیگر استان های کشور انجام شود وجود دارد و قطعا این اقدام به کسب و کاری های داخل استان آسیب وارد می کند.

وی بیان کرد: تمام بنگاه های تولیدکننده، توزیع کننده و خدمات رسان کردستان و همچنین دستگاه های دولتی استان باید در این سامانه ثبت نام کنند تا در بستر شفاف و عادلانه شاهد توزیع عادلانه ثروت و ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 4077349 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین