پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در زلزله بعدازظهر امروز در غرب کشور، شماری از واحدهای مسکونی در روستاهای کردستان از جمله مریوان و سروآباد خسارت‌های جزئی دیده است.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در زلزله بعدازظهر امروز در غرب کشور، شماری از واحدهای مسکونی در روستاهای کردستان از جمله مریوان و سروآباد خسارت‌های جزئی دیده است.

امیر قادری جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان کردستان با اشاره به زلزله عصر امروز در کردستان از بروز خسارت های اندک به بعضی از واحدهای مسکن روستایی این استان خبر داد.

قادری گفت: بر اساس اعلام موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری، زلزله امروز ساعت ۱۷ و ۳۹ دقیقه با قدرت ۶ ریشتر و زلزله دوم ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه با قدرت ۴.۹ ریشتر در مرز ایران و عراق و فاصله بین حلبچه عراق و ازگله کرمانشاه روی داده است.

وی افزود: در گزارشی که از فرمانداران شهرستان های استان و بخشداری های بخش های تابعه دریافت شد خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم و تنها خساراتی جزیی به برخی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در شهرستان های مریوان، کامیاران و سروآباد وارد شد که به شکل ترک خوردگی جزیی بوده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کردستان با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آماده باش کامل در سطح استان اعلام کرده است، بیان کرد: البته این موضوع به معنای آن نیست که مردم نگران باشند و تنها باید با حفظ خونسردی جانب احتیاط را رعایت کنند.

قادری از مردم خواست به شایعات در مورد زلزله توجه نکنند و تنها به اخباری که از طریق رسانه های رسمی منعکس می شود، توجه نمایند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 4169397، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین