پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست.
شعار سال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست.

امیر قادری شامگاه شنبه(27 مرداد) در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان همیاری شهرداری‌ها و پست بانک، تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: این تسهیلات با سود 4 درصد به اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری اختصاص می‌یابد و می‌تواند کمک مهمی به وضعیت کنونی شهرداری‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت‌های فرسوده در قانون بودجه سالجاری خبر داد و عنوان کرد: سهم کردستان از بودجه بافت‌های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت‌هاست و باید از آن استفاده کرد.

وی بر توجه به کار در حوزه بافت‌های فرسوده تاکید کرد و گفت: هر یک از استان‌ها اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داده و بیشتر تلاش کنند، بودجه بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

قادری ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در راستای دریافت قیر شهرها، تفاهم نامه‌ای منعقد کرده و هر شهری که در این زمینه بیشترین فعالیت را داشته باشد، بیشترین بهره را می‌برد.

وی بر ضرورت آموزش نیروهای شهرداری تاکید کرد و گفت: افزایش سطح علمی کارکنان شهرداری ضروری است و به همین منظور باید آموزش را به طور جدی مورد توجه قرار داد.

قادری به مطرح شدن لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها اشاره کرد و از شهرداران شهرهای مختلف استان خواست تا نظرات خود را در این مورد ارائه دهند.

وی در خصوص استخدام‌های انجام شده در شهرداری‌ها نیز، عنوان کرد: هریک از شهرداری‌ها به نیرو نیاز دارد باید نیاز خود را به استانداری اعلام کند و استانداری نیز از طریق وزارت کشور آن را پیگیری کند تا هم عدالت رعایت شود و هم افراد متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397، کدخبر: 97052814561 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین