پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۳۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با همکاری مسئولین مربوطه و مردم مشکلسنددار شدن واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد مرتفع خواهد شد
شعارسال:مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با همکاری مسئولین مربوطه و مردم مشکلسنددار شدن واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد مرتفع خواهد شد.

فرزاد رستمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بازآفرینی شهری، اظهار داشت: استان بوشهر دارای یک هزار و ۶۸۵ هکتار بافت ناکار آمد در قالب ۷۲ محله در ۱۲ شهر استان بوشهراست.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ششم توسعه سالانه ۲۷۰ محله با آفرینی می شوند، افزود: بر این اساس ۱۴ محله در شهرهای بوشهر، خورموج، اهرم و برازجان بازآفرینی خواهند شد.

رستمی با اشاره به اولویت بندی در راستای اجرای پروژه های زیر ساختی در این محله ها، گفت: اجرای پروژه زیر ساختی در چهار محل بوشهر از جمله پروژه های دارای اولویت است که تا کنون ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: از دیگر پروژه های تدوین شده برای این محلات در شهرستان بوشهر احداث خانه بهداشت محله رایانی، مدرسه ۹ کلاسه برای تنگک سوم و اصلاح شبکه آب رسانی به تنگک دوم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از پروژه های اصلاح بافت های نا کار آمد در دیگر شهرهای استان نیز می توان به احداث پارک و دیوار حفاظتی محله گرمسیری برازجان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتسال حسین آباد وتکمیل سالن ورزشی حسین آباد اشاره کرد.

رستمی با بیان اینکه بوشهر و برازجان بیشترین سکونت گاه های غیر رسمی را دارا است، گفت: جمعا ۱۸۳ هزار نفر در محلات نا کارآمد زندگی می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی یکی از مشکلات محلات ناکارآمد استان را مشکل سند عنوان کرد و گفت: با همکاری مسئولین مربوطه و مردم مشکل سنددار شدن واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری ها و فرمانداری ها موظف هستند با توجه به وسعت محله های نا کار آمد ۳۰ درصد از اعتبارات داخلی، آلاینده ها و عمرانی خود را برای بازآفرینی این محله ها هزینه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار28مرداد97، کد خبر: 4379240، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
با این کار میشه امید داشت که در اینده ای نزدیک این بافت های فرسوده رو سریع تر سامون بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
باز هم امیدی نیست باید ببینیم چجوری عمل میکنن
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین