پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در برگزاری جشن‌های نوروزی از فرهنگ و آداب و سنن مردم کردستان که پتانسیل بسیار باارزشی است و قابلیت ارائه به سراسر ایران را دارد، استفاده خواهد شد.

شعار سال: امیر قادری در جلسه کمیته برگزاری جشن‌های نوروزی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: دستگاه های مرتبط با برگزاری جشن‌های نوروز باید در صف مقدم حفظ نظم و برگزاری هرچه بهتر جشن‌ها عمل کنند و در این راستا از توان مردم و شهروندانی که در جشن‌ها حضور دارند، استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم نوروز در سطح استان، شهرداری‌ها نقش آفرین هستند، گفت: هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

قادری تاکید کرد: ویژه برنامه های نوروزی در سطح استان با نظارت و هماهنگی با فرمانداری‌ها اجرا می‌شوند و دولت تنها کار سیاستگذاری را انجام می دهد و مجریان اصلی برنامه ها تشکل های مردم نهاد خواهند بود.

معاون عمرانی استاندارکردستان تصریح کرد: خروجی اینگونه جشن‌ها علاوه بر تزریق نشاط به‌جامعه، کمک به پویایی اقتصاد منطقه و نشان دادن امنیت پایدار استان با هدف جلب و جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 17اسفند 96، کدمطلب:601871، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
واقعا رسانه های ملی ما به خصوص صدا و سیما در معرفی این جاذبه ها خیلی کم کاری میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
این معرفی شدن هارو باید ماه قبل از نوروز از طریق رسانه ها و به شکلی هدف دار به سمع مردم رسوند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین