پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
معاون استاندار کردستان گفت: آمار بیکاری گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال استان در تابستان سال ۲۹ درصد بوده که ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

شعارسال: معاون استاندار کردستان گفت: آمار بیکاری گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال استان در تابستان سال ۲۹ درصد بوده که ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

حسین فیروزی در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه بازار این شهرستان که با حضور نماینده مردم سقز و بانه در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه استان کردستان به‌ویژه شهرهای مرزی بانه و مریوان مصمم هستیم.

وی گفت: احداث زیرساخت‌ها باهدف توسعه از وظایف دولت بوده و در چند سال اخیر این زیر ساخت‌ها مرحله به مرحله آغاز شده است. باید سرمایه‌گذاران نیز برای تسریع احداث زیرساخت‌ها از خود تمایل نشان دهند و در این راستا با دولت همکاری کنند.

معاون استاندار کردستان سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف جغرافیایی را متغیر دانست و عنوان کرد: باید سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌های منطقه‌ای و آداب و فرهنگی منحصر به آن منطقه جغرافیایی باشد. سرمایه‌گذاری در ایجاد زیر ساخت‌ها و تربیت نیروی انسانی سبب توسعه می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز تجارهای موفقی در شهرستان بانه هستند که از فرصت مرز به بهترین نحو ممکن استفاده کرده‌اند و در حوزه صادرات و تجارت موفق شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به مزیت منطقه ویژه اقتصادی بانه ادامه داد: وجود این منطقه فرصتی برای توسعه استان و این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه روحیه هم‌نوع دوستی برای انجام کارهای خیرخواهانه‌ در بین مردم استان کردستان، می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال جوانان استفاده کرد. آمار بیکاری گروه سنی 15 تا 29 سال استان کردستان در تابستان سال 29 درصد بوده که شش درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 آذر 1396، کدخبر: 1590703، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین