پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
فرماندار بانه با اشاره به رشد هشت درصدی دانش آموزان بانه در سال جاری، گفت: افزایش دانش آموزان نیاز به حمایت و مشارکت بیشتر مردم و مسولان و خیرین در سطح شهرستان دارد.

شعار سال: محمد فلاحی شامگاه سه شنبه (10 مرداد) در سومین جلسه نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه، ضمن اشاره به رشد هشت درصدی تعداد دانش آموزان شهرستان، گفت: افزایش دانش آموزان نیاز به حمایت و مشارکت بیشتر مردم و مسولین و خیرین در سطح شهرستان دارد.

وی افزود: 31 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان به طرح‌های آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

فرماندار بانه همچنین بیکاری تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه را از چالش‌های اساسی دانست و عنوان کرد: باید دانش آموختگان متناسب با نیازها و ظرفیت‌های منطقه رشته‌های تحصیلی خود را انتخاب کنند.

وی 31 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان را مربوط به طرح‌های آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: این اعتبارات در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعمیرات و تجهیزات مدارس هزینه خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: 965-4890-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین