پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
استاندار کردستان خواستار واگذاری املاک مازاد دستگاه های دولتی شد و گفت: ادارات دولتی نباید به دنبال ارزش افزوده اموال و املاک خود باشند.مرادنیا در خصوص راه های استان گفت: محور سقز - مریوان و سقز - بانه از جاده های اصلی استان است که پس از بازگشایی مرز سیرانبند بار ترافیکی بسیاری را به خود خواهد دید و باید در سریع ترین زمان ممکن تعیین پیمانکار یا حتی به بخش خصوصی واگذار شود.

شعار سال: بهمن مرادنیا صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، گفت: دستگاه های دولتی نباید به دنبال ارزش افزوده اموال و املاک خود باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: اموال و املاک بلاتکلیف دستگاه های دولتی باید تعیین تکلیف شود و در راستای فروش آنها اقدام شود.

وی افزود: اماکنی وجود دارد که ۳۰ سال رها شده درحالیکه دو میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ها نیاز است که می توان از فروش آنها تامین شود‌.

مرادنیا در خصوص راه های استان گفت: محور سقز - مریوان و سقز - بانه از جاده های اصلی استان است که پس از بازگشایی مرز سیرانبند بار ترافیکی بسیاری را به خود خواهد دید و باید در سریع ترین زمان ممکن تعیین پیمانکار یا حتی به بخش خصوصی واگذار شود.

وی افزود: یکی از بحث های این جلسه تکمیل پروژه های نیمه تمام است که باید شهرستان ها نیز تلاشی برای این مسئله داشته باشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه اولویت پروژه ها به واگذاری است، اظهار داشت: پروژه ای که امکان واگذاری دارد باید واگذار شود تا بار از دوش دولت برداشته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 825462، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین