پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
استاندار کردستان، با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت‌های بالایی از لحاظ فیزیکی و نیروی انسانی است، گفت: در این راستا افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در سال آینده ضروری است.

شعارسال: استاندار کردستان، با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت‌های بالایی از لحاظ فیزیکی و نیروی انسانی است، گفت: در این راستا افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در سال آینده ضروری است.

 بهمن مرادنیا، امروز سه‌شنبه ( 18 دی ماه) در جلسه هیات امنای استانی دانشگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: سهمیه پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای ظرفیت‌های بالایی از لحاظ فیزیکی و نیروی انسانی است، تصریح کرد: در این راستا افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در سال آینده ضروری است و این روند باید ادامه دار شود.

استاندار کردستان، با اشاره به کمبود امکانات پردیس بنت‌الهدی دختران و جابه جایی با دانشگاه آزاد اسلامی بعثت سنندج، بیان کرد: این مصوبه فعلا نهایی نشده اما به صورت امانت ساختمان آزاد شهرک بعثت در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار می‌گیرد.

مرادنیا با اشاره به وضعیت نامطلوب شهرداری استان، عنوان کرد: این وضعیت دامن‌گیر شهرداری‌های کشور نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ساخت و ساز کم و افزایش نیروی انسانی در شهرداری‌ها همیشه مشکل وجود داشته است.

وی در پایان یادآور شد: مراسم نکوداشت دانشگاه فرهنگیان باید بسیار با شکوه و عظیم برگزار شود و تمام دستگاه‌های در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 18دی 1397 ، کدخبر:97101809765 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Seychelles
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
0
افزایش سهمیه نظارت و رسیدگی هم میخواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین