پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به عدم انعطاف برخی مدیران و کارشناسان استان در خصوص حمایت از تولید و صنایع استان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم این نگاه‌ها به سوی تسهیل‌گری و حمایت هرچه بیشتر سوق پیدا کند.

شعارسال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به عدم انعطاف برخی مدیران و کارشناسان استان در خصوص حمایت از تولید و صنایع استان انتقاد کرد و گفت: امیدواریم این نگاه‌ها به سوی تسهیل‌گری و حمایت هرچه بیشتر سوق پیدا کند.

برهان صلواتی سه‌شنبه‌شب در جریان بازدید از شرکت‌های سبک لوله نوین و بتن پیش تنیده سنندج، رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال را دغدغه امروز مجموعه مسئولین کشور و استان ذکر کرد و گفت: نوآوری‌ها و خلاقیت‌های صورت گرفته به ویژه در زمینه ساخت دستگاه‌های بکار گرفته شده در این واحدها، نشان از نیروی انسانی مستعد و علمی در کردستان و ظرفیت بسیار بالای کار و اشتغال در این استان است.

وی افزود: نوسانات دلار بر تولید اثرگذار بوده است اما انتظار داریم مدیران و دستگاه‌های مرتبط با حوزه تولید نیز انعطاف بیشتری داشته باشند و نگاه ویژه‌ای به این عرصه داشته باشند.

صلواتی همچنین از برگزاری بزرگترین جشن کارفرمایی برای اولین بار در کردستان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فروردین ماه سال آینده با هدف تجلیل از کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی و صنعتی و قدردانی از تلاش‌های این قشر اثرگذار در توسعه اقتصادی استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از خبرنگاران رسانه‌های جمعی حاضر در این بازدید خواست که در راستای صیانت از اشتغال این واحدها، مراکز خرید استان بویژه اداراتی که نیازمند خرید محصولات لوله پلی‌اتیلن یا قطعات بتنی هستند را ترغیب و تشویق نمایند تا مصارف خود را از محل تولیدات شرکت سبک لوله نوین و پیش تنیده خریداری کنند.

وی افزود: باید از مجموعه‌های تولیدی که خلاقیت و نوآوری را با تولید همراه کرده‌اند حمایت شود تا روند توسعه استان تسریع پیدا کند لذا علاوه بر پیگیری دغدغه های کارفرمایان و کارگران این مجموعه تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای بازاریابی هرچه بیشتر محصولات تولیدی این مجموعه را نیز فراهم کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1396، کدخبر: 13961209000096، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ما باید تو همه زمینه ها شرایط تولید رو فراهم کنیم و حتی مالیات و عوارض هم نگیریم تا تولیدی های نوپا بزرگ بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین