پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان نشریات استان را رکن اصلی توسعه کردستان دانست.

شعار سال: حسین فیروزی امروز 10 آبان در جریان بازدید از غرفه مطبوعات استان کردستان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور ضمن اشاره به اینکه اقتصاد استان کردستان هنوز ضعیف است، اظهار کرد: اقتصاد استان کردستان را نباید با دید امنیتی نگاه کرد چون اقتصاد یک علم است و از طریق علم می توانیم اقتصاد استان را توسعه دهیم.

وی ضمن اشاره به اینکه مسئله منطقه آزاد تجاری بانه-مریوان یک مسئله مهم در خصوص توسعه استان است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس، نشریات استان کردستان باید در این برحه زمانی که نقشه نهایی منطقه آزاد تجاری بانه-مریوان تایید شده است، این مهم را برجسته کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به اینکه اقتصاد کردستان مغفور مانده است، بیان کرد: یکی از مباحثی که امروزه در بحث اقتصادی و توسعه این مهم می تواند نقش اساسی ایفا کند به نتیجه رسیدن منطقه آزاد تجاری بانه- مریوان است.

فیروزی در ادامه گفت: یکی از راه های چاره نجات اقتصاد مغفور مانده کردستان جذب سرمایه گذاران است و نشریات استان کردستان باید این مهم را برجسته کنند تا به گوش همه مردم و سرمایه گذاران برسد.

وی ضمن اشاره به اینکه دولت باید معافیت های خاصی برای سرمایه گذاران استان کردستان در نظر بگیرد، تصریح کرد: اگر بحث منطقه آزاد تجاری مریوان- بانه امروزه تیتر نشریات استان شود سرمایه گذاران به این منطقه جذب می شوند چون تنها را ه نجات کردستان از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، نشریات استان را رکن اصلی توسعه کردستان دانست و خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم استان کردستان رشد کند باید نشریات آن توسعه پیدا کند، حرفه ای بودن خبرنگاران کردستان امروز نیز یک ضرورت است.

فیروزی در پایان با اشاره به اینکه مطبوعات استان کردستان باید خود در خصوص حرفه ای بودن تلاش کنند، یادآور شد: متاسفانه تصور ایرانی ها از کردستان درست نیست و این مهم نیز می طلبد که نشریات با برجسته کردن کردستان و باز نشر آن در مطبوعات ملی باعث شود که تصویر صحیحی از کردستان به همگان نشان داده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب968-1992-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین