پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
سرپرست خبرگزاری ایسکا‌نیوز گفت: پرونده‌های قضایی مربوط به فعالیت سایت‌های فتنه‌گر در محل خبرگزاری ایسکانیوز هنوز باز است.

شعارسال: رضا واعظی سرپرست خبرگزاری ایسکا‌نیوز با اشاره به اینکه از ابتدا قرار بود ایسکانیوز به عنوان محملی دانشجویی، صدای دانشجو و محل فعالیت آن‌ها باشد اظهار کرد: متاسفانه این خبرگزاری در گذشته تبدیل به باشگاهی سیاسی به نفع جریان‌های فعال در فتنه و ضدانقلاب شده بود و برخی از سایت‌های ضد‌انقلاب از طریق مجموعه رسانه‌ای دانشگاه آزاد پشتیبانی می‌شدند که پرونده‌های قضایی آن هنوز باز و احضاریه‌های آن موجود است.

سرپرست ایسکانیوز در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته برخی از سایت‌های فتنه‌گر در ساختمان فرهیختگان (محل فعلی خبرگزاری ایسکانیوز) بارگذاری می‌شدند اظهار کرد: سایت‌های مانند قلم، کلمه، جمهوریت وابسته به یکی از سران فتنه و بسیاری موارد دیگر در ساختمان فرهیختگان بار گذاری می‌شدند و همچنین برخی مرتبطین با رسانه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور در محل همین رسانه‌ها دستگیر شده بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بی‌انظباطی‌های مالی، مشکلات قراردادی، بیمه پرسنل و بسیاری موارد دیگر درگذشته این خبرگزاری وجود داشت که سبب دوری این مجموعه رسانه‌ای از مسیر واقعی و حرفه‌ای آن و تبدیل شدن به بازوی یک جریان مسئله‌دار شده بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 26 دی 1392 ، کدخبر: 6402621 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین