پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز گفت: با هیچ گونه تعدیل نیروی انسانی موافق نیستیم زیرا که بزرگترین سرمایه دانشگاه نیروی انسانی است.

شعار سالمحمدحسین حاجیلو صبح امروز در اجلاس مشترک روسا و معاونان آموزشی و اداری و مالی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل گفت: مهم‌ترین مسئله برای هر برنامه ریزی داده‌های صحیح است. نگاه به مجموعه سیستمی است و به دنبال این هستیم که از توان و پتانسیل هر مجموعه بهره کامل برده شود.

وی از رونمایی ۱۰ برنامه از ۲۲ برنامه توسعه منابع در روزهای آتی خبر داد و گفت: با ۹ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت و یازده نیرو موفق شدیم ده برنامه اصلی را طراحی و پیاده سازی کنیم. کار بر اساس آن برای حل مسئله بسیار سریع و امیدوار کننده خواهد بود. تحقق این امر مهم نشان دهنده مدیریت مطلوب است.

مشاور عالی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی ۴۰ درصد سهم آموزش کشور را به خود اختصاص داده بود ولی اکنون ۳۲ درصد جمعیت دانشجویی کشور در مجموعه‌ دانشگاه های آزاد تحصیل می‌کنند.

حاجیلو بیان کرد:‌ سهم ما با داشتن مجموعه سما از جامعه ۱۳ میلیون دانش آموز کشور حدود نیم درصد است لذا باید به سمتی برویم که این نقشه راه براساسی چیده شود که از رقبای خود پیشی گیریم.

در پایان اجلاس، نشست کارمندان دانشگاه با حضور دکتر علرضا منادی معاون امور مجلس و حقوقی، مشاور عالی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر غفار تاری رئیس شورای تخصصی اداری و مالی استان آذربایجان شرقی در سالن شهریار واحد تبریز برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:100847، www.iau.ac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین