پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد مدیران با توجه حوزه اشتغال ارزیابی می‌شود گفت: مدیری که با روند توسعه استان همدان هماهنگ نیست کنار برود.

شعار سال: محمد ناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل شهرستان نهاوند اظهار داشت: به همه مدیران تاکید کرده‌ام که در هر ماه به همه شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و با اطلاع به نمایندگان سر بزنند و مسائل را بشنوند و همانجا راهکار دهند.

وی با بیان اینکه قرار است درباره عملکرد مدیران استانی به‌ویژهدر حوزه اشتغال مرور و ارزیابی داشته باشیم تا در خدمت مدیرانی که کارنامه خوبی دارندبیشتر باشیم، افزود: تاکید دارم عملکرد هر مدیری با توسعه مد نظر همخوان نیست و نمی‌تواند خود را هماهنگ کند، کنار برود.

نیکبخت با اشاره به اینکه نهاوند به دلایل مختلف مد نظر ما است زیرا که استحقاق دارد گفت: در جلسه با وزیر نفت به همراه دو نماینده مردم همدان و فامنین، وزیر نفت مشکل دو پتروشیمی استان را برطرف کرد و بهانه‌ای برای تکمیل نکردن کار باقی نگذاشت. دو طرح پتروشیمی به سرمایه‌گذاری که پیگیر تاسیس پتروشیمی در استان بود به رغم سختی صدور مجوز در این حوزه از سوی وزیر نفت پیشنهاد و موافقت شد و یک طرح آن در نهاوند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نهاوند در گردشگری حرف برای گفتن بسیار دارد و باید امکانات را توسعه داد، افزود: گردشگری در این استان یک امکانی است که خدا به ما داده و در استان هست و همین را فعال کنیم بهترین اشتغال را برای استان خواهد داشت.

استاندار همدان گفت: سراب‌های نهاوند را خدا به ما داده و باید بهترین بهره‌برداری را از آن کنیم برای سراب‌های گاماسیاب و گیان نهاوند دو میلیارد تومان از اعتبارات شاخص‌های اقتصاد مقاومتی اعتبار گذاشته‌ایم و همه هم و غم بنده این است که توسعه استان را بر گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی بگذاریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 27 مهر 96، کد مطلب: 1550163:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین