پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
محمدناصر نیکبخت استاندار همدان بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کار را به هر برنامه دیگری ترجیح دهند، گفت: مدیران برای توسعه همه‌جانبه استان همدان برنامه‌ریزی کنند.

شعار سال: محمدناصر نیکبخت ظهر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه مدافع تولیدکننده هستیم و به همان اندازه یا بیشتر باید مدافع بیت المال باشیم، گفت: طرح توسعه و گسترش واحدهای تولیدی مهم است اما در کنار آن بازگشت تسهیلات دریافتی به بانک به عنوان بیت المال نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید نامه ای از سوی معاون اقتصادی استاندار همدان به دستگاه های اجرایی و نهادهای انتظامی و نظامی نوشته شود چراکه باید کالاها و اقلام مورد نیاز، در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی استان همدان تهیه شود، گفت: هرجا لازم باشد از بانک ها دفاع می کنم اما در جاهایی بانک ها باید کمک کننده باشند.

نیکبخت بااشاره به وضعیت برخی واحدهای تولیدی و بیان اینکه واحدی که اکنون سرپاست، اگر بانک کمک نکند، خواهد افتاد، گفت: بانک باید به کمک بیاید و مانع این اتفاق شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید کار را به هر برنامه دیگری ترجیح دهند چراکه در مرحله ای هستیم که باید جهش توسعه در دستور کار باشد، گفت: مدیران برای توسعه همه جانبه در سال تولید و اشتغال برنامه ریزی کنند

نیکبخت با بیان اینکه مدیران استان همدان تاجایی که بنده تشخیص داده ام همه آماده به کار هستند که البته شرایط آن ها متفاوت است، گفت: همه باید دست به دست بدهیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیری که در تفکر کار نباشد را تحمل نخواهیم کرد، گفت: معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه ها به همدان سفر خواهد کرد.

وی گفت: براساس آمار و لیست تهیه شده نزدیک یک هزار میلیارد تومان پروژه در استان همدان آماده افتتاح است.

نیکبخت همچنین با اشاره به اینکه فردا بعداز ظهر جلسه هماهنگی بزرگداشت آیت الله نجفی(ره) با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: هفته آینده سه شنبه قطار همدان اولین سری مسافران را به مشهد خواهد داشت و برنامه همیشگی و رسمی نیز بعد از آن برنامه ریزی و روی سایت قرار خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4021693:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین