پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
استاندار همدان گفت: ٣٧۰ واحد تولیدی در استان همدان به کار بازگشتند.

شعار سال: محمد ناصر نیک بخت، پنج‌شنبه در شورای اداری استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فجر رخداد بسیار گرانبها و ارزشمند و ماندگار در همه تاریخ دنیا است و انقلاب بی نظیری است که با زعامت امام(ره) و پشتیبانی مردم موحد به وقوع پیوست اظهار کرد: این رویداد تاریخی در قرون و اعصار مانندی ندارد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت ٣٨ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دلبستگی و حمایت مردم از این دستاورد روز به روز بیشتر می شود چرا که دستاوردی است که مردم و فجر آفرینان آن را به وجود آوردند افزود: می بینیم وقتی انقلاب به پیروزی می رسد دشمنی ها آغاز می شود چرا که استکبار می دانست تاثیر بالایی در دنیا خواهد داشت و این نظام پایه استکبار و ظلم را از بین خواهد برد.


نیک‌بخت با اشاره به جنگ تحمیلی ایران و عراق، بیان کرد: در جنگ تحمیلی دیدیم که ارتش و سپاه و بسیج بزرگ ایران اسلامی و مردم جان بر کف همه همت کردند و با زعامت و نفس گرم حضرت امام (ره) دفاع را به خوبی انجام دادند و در غنائمی که به دست آمد صلاح و مهماتی بود که از 30 کشور شمارش شده بود.

وی با بیان اینکه 30 کشور صدام را حمایت می‌کردند، یادآورشد: آمریکا زمانی که دید صدام توانست بکند خودش وارد شد و سکوها و هواپیمای ایران را مورد هدف قرار داد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ بلند ایران این را می دید که ما هیچ زمانی به هیچ کشوری تعرض و حمله نکردیم و در مقابل هیچ حمله ای هم تسلیم نبودیم اما این تحریم ها واقعا ظالمانه استادامه داد: دشمنان برای اینکه کشور بزرگ ایران را فلج کنند این تحریم ها را اعمال می کنند اگر می بینید گزینه های روزی میز هیچ وقت تاثیری ندارد به این علت است که دیدند در جبهه ها چه کارها کردند و حکم ولایت چه تاثیری در همیت مردم دارد.

وی افزود: در پای میز مذاکرات این دولت و نظام و رهبری آورده داشتند و خیلی بی لطفی است اگر بگوییم برجام چیزی نداشت و عایدی کم بود.

استاندار همدان با تآکید بر اینکه مذاکره طرفینی است، افزود: نمی گوییم برجام فتح الفتوح بود اما با این نیرنگ ها و دسیسه های آمریکا خوب توانست آورده داشته باشد و باعث شد ۶ کشور در مقابل یک کشور بزرگ بنشینند و قطعنامه شورای امنیت ملغی کنند.

وی با بیان اینکه قبول داریم همه مفاد برجام اجرا نشد چرا که نیرنگ‌ها همچنان وجود دارد، تصریح کرد: افرادی می خواهند به برجام حمله کنند، می گویند برجام مربوط به دولت است درصورتیکه برجام برای دولت نیست و فقط تدبیر دولت بوده است و این دولت به نمایندگی از نظام و بزرگان نظام ورود کرد.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه امروز آمریکا دیگر یاری ندارد و تنهاست، ادامه داد: امروز اروپا دیگر همراه آمریکا نیست.

وی به آورده برجام برای استان همدان اشاره کرد و گفت: درهفته گذشته 2 نیروگاه 7 مگاواتی خورشیدی در استان افتتاح شد و 21 مگاوات دیگر نیز کلنگ‌زنی شد همچنیندر احداث نیروگاه‌های خورشیدی استان کشور آلمان و ایرلند سرمایه گذاری مستقیم داشتند که نمونه ای از آورده برجام بوده و در 6 ماه اول سال 11 میلیارد و 600 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه راه آهن همدان تا پایان اسفند به بهره‌برداری خواهد رسید، یادآور شد: راه آهن همدان به علت نبود ریل معطل مانده بود که بعد از توافقات توانستیم ریل تهیه کنیم که یکی دیگر از دستاوردهای برجام برای استان همدان بود و در حال حاضر ریل‌گذاری روزانه 1300 متر پیشرفت دارد که اگر همینطور پیش رود 2 ماهه به اتمام خواهد رسید.

نیک‌بخت تصریح کرد: نمونه بارزتر آورده‌های برجام برای استان، پتروشیمی ابن سینای همدان بوده به‌طوریکه عملیات اجرایی این پروژه در جهان آباد فامنین آغاز شده و لایسنس و تکنولوژی این پروژه از شرکت شِل تأمین شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه برجام باید خیلی بیشتر می‌بود، اظهارکرد: در حال حاضر روزانه 2میلیون و 400 هزار بشکه نفت صادرمی شود درحالیکه قبل از برجام 800 هزار بشکه بود.

وی با بیان اینکه توانستیم رشد اقتصادی را به ٨ درصد برسانیم افزود: برجام حاصل کار دولت، مجلس و حمایت‌های بی دریغ مقام معظم رهبری و عقل، تدبیر، درایت و ارتباط عقلانی دولت با دنیا است.

وی با اشاره به اینکه امروز قلب اروپا و آمریکا ناآرام است، تصریح کرد: خوشبختانه همه در کمال امنیت و آرامش زندگی می کنیم در شرایطی که اطراف ما کشتار و خوریزی است.

نیک‌بخت با بیان اینکه استان همدان نمایندگان دلسوز و پیگیری در مجلس دارد، گفت: دولت و قوه قضائیه همه با هم خدمتگذار مردم هستیم و با همکاری یکدیگر کشور آباد خواهد شد.


استاندار همدان با تأکید براینکه به طور کلی 370 واحد تعطیل شده در استان همدان به کار بازگشتند، عنوان کرد: از زمانی که سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد 200 واحد از تعطیلی خارج شد اما هنوز تعداد فراوانی از واحدهای تعطیل در استان وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 95112215234: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین