پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
استاندار همدان با بیان اینکه مجوز احداث راه آهن همدان به ملایر صادر شد گفت: ۱۱ هزار و ۸۰۰ شغل امسال در استان همدان ایجاد شد.

شعار سال: محمد ناصر نیکبخت پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: شهادت شهید سرافراز "علی خوش لفظ" را تسلیت می گویم وتشییع این شهید گرانقدر فردا بعد از نماز جمعه در استان همدان انجام می‌شود.

نیکبخت بیان کرد: جلسات شورای گفت و گو باید در فاصله زمانی کوتاه تری برگزار شود چرا که در شرایطی هستیم که از تولید موجود صیانت کرده و اشتغال استان را به شرایطی که لازم است برسانیم.

وی عنوان کرد: از محل تسهیلاتی که به استان در حدود 1500 میلیارد تومان داده شده باید این میزان تسهیلات جذب شود و همه مسئولان و فعالان بخش خصوصی سرمایه گذار را معرفی کنند تا این تهسلات جذب شود و میزان بیکاری کاهش یابد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از محل 600 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید تا دو روز گذشته 310 میلیارد تومان پرداخت شده است گفت: این میزان علاوه بر پرداخت‌هایی بوده که بانک‌ها به میزان 500 میلیارد تومان از محل منابع داخلی خودشان داشتند.

نیکبخت تصریح کرد: اعتبارات روستایی با شش درصد، اعتبارات هشت درصدی و غیره را در اختیار داریم و حدود 37 میلیارد تومان را در بانک‌ها ذخیره گذاشتیم تا از محل سود آن یارانه سود تسهیلات را به واحدها پرداخت کنیم.

11 هزار و 800 شغل در استان همدان ایجاد شد

وی اظهار داشت: تا هفته گذشته از محل تسهیلاتی که ارائه شده 11 هزار و 800 شغل در استان همدان ایجاد شده است که از محل اعتبارات رونق، منابع داخلی بانک‌ها و غیره بوده است.

استاندار همدان با اشاره به گزارش تامین اجتماعی افزود: مهر ماه 758 شغل جدید و صدور بیمه و در آبان ماه 900 مورد اشتغال جدید و صدور بیمه انجام گرفته و تا امروز شش هزار و 10 بیمه شده جدید را داشتیم.

نیکبخت با انتقاد از عدم اطلاع رسانی‌های کافی از سوی دستگاه‌های اجرایی در مورد خدمات انجام گرفته اظهار داشت: روز گذشته شورای اقتصاد مجوز احداث راه‌آهن همدان به ملایر را صادر کرد.

وی عنوان کرد: دو شرکت که یکی از آن ها شرکت چینی است در این بخش اعلام آمادگی کردند و ما می‌توانیم سریع تر اتصال راه آهن همدان به ملایر را داشته باشیم.

استاندار همدان گفت: باید از سوخت‌های فسیلی، گازوئیل، نفت و غیره کمتر استفاده کنیم و تاکید دولت بر این است چرا که به محیط زیست خسارت وارد می‌کند و باید سعی شود تا واحدها را گازدار کنیم، سازمان جهاد کشاورزی مسائل مطرح شده بخش کشاورزی را پیگیری کند.

نیکبخت با اشاره به مشکلات دو پتروشیمی همدان بیان کرد: قرار استوزیر صنعت، وزیر نفت، بخش خصوصی‌سازی و پتروشیمی در جلسه ای مشترک این مسئله را برطرف کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 30 آذر 96، کد مطلب: 1607242: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین