پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
فرماندار نهاوند با اشاره به روند کند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در نهاوند، گفت: گویا قوانین بانک‌های نهاوند با سایر نقاط کشور متفاوت است.
شعار سال: فرماندار نهاوند با اشاره به روند کند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در نهاوند، گفت: گویا قوانین بانک‌های نهاوند با سایر نقاط کشور متفاوت است.

مراد ناصری عصر شنبه در پنجمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند بابیان اینکه از هفته گذشته تاکنون حدود ۳۸ پرونده اشتغالزایی در نهاوند تعیین تکلیف شده است؛ گفت: حرکتی در حوزه اشتغال نهاوند صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله‌داریم،

وی خطاب به اعضای کارگروه اشتغال افزود: همه ما از بنده به‌عنوان فرماندار و شما مسئولین شهرستان در بیکاری جوانان مقصر هستیم و باید بپذیریم کم‌کاری کرده و فرصت برای ایجاد اشتغال نگذاشته‌ایم.

فرماندار نهاوند با تأکید بر لزوم حذف کلمه «نمی‌شود» از گفتار اداری، گفت: تا زمانی که «نمی‌شود»  در ادبیات اداری نهاوند وجود داشته باشد میراث دار بیکاری با نرخ ۲ رقمی هستیم.

وی بابیان اینکه همه ادارات در خصوص بلاتکلیفی پرونده‌های موجود در بحث اشتغال سهم دارند، گفت: اگر مدیران قصد کمک کردن در کارگروه اشتغال رادارند در خدمت هستیم در غیر این صورت به کار خودشان برسند و نیازی به حضور آن‌ها در جلسه نیست.

ناصری خطاب به روسای ادارات جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و همچنین میراث فرهنگی گفت: آقایان بیشترین پرونده‌های بلاتکلیف در حوزه کاری شماست و ما به‌عنوان نماینده دولت وظیفه‌داریم این مسائل را حل کنیم بنابراین باید برای اشتغال بیشتر از این وقت بگذارید.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه یقین دارم اگر ارتباط بین دستگاهی وجود داشته باشد همه مشکلات حل می‌شود، گفت: روند پرداختی‌های بانک‌های نهاوند برای ایجاد اشتغال خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه گویا قوانین بانک‌های نهاوند با سایر نقاط کشور متفاوت است، گفت: همه ما مطیع قانون هستیم اما من زمانی این نمی‌شود ها را می‌پذیرم که در استان همدان و سایر نقاط کشور و برای همه افراد همینطور باشد.

فرماندار نهاوند در ادامه بابیان اینکه مدیری که در کنار مردم نباشد ما نیز با او مدارا نمی‌کنیم، گفت: مدیریت ارشد استان این مسئله را از من نمی‌پذیرد لذا هر مدیری در کنار مردم باشد از جانم برایش مایه می‌گذارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397، کدخبر: www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
جای افتخار داره که نهاوند داره این همه مستقل عمل میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین