پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
استاندار اردبیل گفت: سه طرح اشتغال‌زا با عناوین تولید محصولات نفتی، نیروگاه تولید برق و طرح تولید برق از بازیافت زباله با امکان اشتغال برای بیش از یک هزار نفر در استان اردبیل اجرا می‌شود.

شعارسال: استاندار اردبیل گفت: سه طرح اشتغال‌زا با عناوین تولید محصولات نفتی، نیروگاه تولید برق و طرح تولید برق از بازیافت زباله با امکان اشتغال برای بیش از یک هزار نفر در استان اردبیل اجرا می‌شود.

اکبر بهنام‌جو شامگاه شنبه در جلسه بررسی و هماهنگی تامین زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: سه طرح اشتغال‌زا با عناوین تولید محصولات نفتی، نیروگاه تولید برق chp و طرح تولید برق از بازیافت زباله با امکان اشتغال مستقیم برای بیش از یک هزار نفر در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: مدیران استانی از حداکثر اختیارات و توان خود برای حل مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری استفاده کنند تا در روند اجرای طرح‌ها تسریع شود و حتی‌الامکان نیاز به ارجاع و بررسی در کمیسیون‌های کشوری نباشد تا بتوانیم مشکلات و موانع پیش رو را در این زمینه برطرف کنیم.

استاندار اردبیل گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود ظرف 10 روز آینده زیرساخت های برق، گاز، راه ارتباطی ، آب و محل پرداخت تسهیلات این طرح ها بررسی و تعیین تکلیف شود که امیدواریم در این زمینه مسئولان مربوطه مشارکت و همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

بهنام جو بیان کرد: اکثر بیکاران استان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که امیدوارم با تکمیل فاز اول طرح پترو آذرشید 600 نفر از جوانان استان با تحصیلات کاردانی و کارشناسی مشغول به کار شوند و بتوانیم برای حل معضل بیکاری در این زمینه پیشگام عمل کنیم.

وی تصریح کرد: برابر قانون و اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران یادشده ، همه افرادی که در این واحدها به مشغول به‌کار می‌شوند از طریق سامانه اشتغال و هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 آذر 1396، کدخبر: 1596486، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین