پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۲۶ طرح سرمایه‌گذاری حوزه اشتغال با ۱۳۰ میلیارد ریال در اردبیل اجرا می‌شود.

شعار سال: قاسم رحیمی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اقدامات و عملکرد مناسب این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی استان رتبه عالی را کسب کند که در تلاش برای تداوم این امر هستیم.

وی افزود: شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در ارزیابی میدانی فضای عمومی انجام گرفته از 10 دستگاه عضو این شورا رتبه نخست را در بین 31 استان کشور کسب کرده و این افتخار مهم در سایه نحوه عملکرد و کیفیت خدمات دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان میسر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و پیشنهادات فنی بتوانیم ضمن رفع بعضی ابهامات در انجام بهینه مستندسازی عملکرد، در ارائه خدمت مطلوب و شایسته‌تر به مردم گام برداریم.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه تهیه دستورالعمل شاخص‌های عمومی و اختصاصی به سازمان امور استخدامی کشور محول شده است برای ارزیابی سال 96 مطابق شیوه‌نامه‌ای که بر این اساس ارسال خواهد شد مستندات لازم تهیه و در سیستم ثبت می‌شود.

وی گفت: در خصوص حسابداری تعهدی مکاتبات لازم با اداره کل امور اقتصادی و دارایی انجام و در صورتی که برای حسابداری ویژه تکلیفی برای دستگاه‌های اجرایی موجود باشد متناسب آن اقدامات لازم انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مورد مناسب‌سازی فضای اداری برای معلولان و ایثارگران اظهار کرد: در این زمینه مطابق دستورات جدید میز خدمت اقدامات لازم انجام می‌شود و در کنار آن محلی برای مشاوره و راهنمایی لازم برای معلولان و ایثارگران فراهم می شود.

رحیمی با اشاره به حمایت از طرح‌های اشتغالزا در سطح استان بیان کرد: 26 طرح سرمایه‌گذاری حوزه اشتغال با 130 میلیارد ریال در اردبیل اجرا می‌شود که با اجرای این طرح‌ها برای 450 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 21آذر 96، کدمطلب:1598823، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین