پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
استاندار اردبیل گفت: مردم خلخال باید از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

شعار سال: اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال افزود:با وجود خدمات ارزنده ارایه شده به مردم خلخال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حق مردم این شهرستان به درستی ادا نشده و برای پیشرفت و توسعه این منطقه به همدلی وتلاش مضاعف نیازمندیم.

وی گفتبا وجود پیشرفت های موجود، هنوز ضعف در زیر ساخت های توسعه خلخال مشهود است وبرای جبران این نقص نیازمند عزم جدی مدیران و تلاش برای افزایش اعتبارت عمرانی هستیم .

استاندار اردبیل افزودهم اکنون طرح های عمرانی بزرگی هم چون پست برق 230 کیلوولتی، سد تامین کننده آب شرب و تصفیه خانه آب شرب با بیش از یک هزارو 400 میلیارد ریال در خلخال در حال اجرا است.

بهنامجو بیان کردباید هدف همه مسوولان اجرایی رفع معضل بیکاری، توقف روند مهاجرت از این منطقه و توسعه شهرستان باید باشد.

وی افزودبا توجه به محدودیت اعتبارات دولتی زمان اجرای طرح های اساسی خلخال مانند جاده خلخال-طارم و منجیل با توجه به شرایط اعتباری و اختصاص تنها 100 میلیارد ریال به ادامه عملیات اجرایی سالها طول خواهد کشید و برای رفع این مشکل باید به دنبال راهکاری برای تامین هزینه ها از منابع غیربودجه ای باشیم.

استاندار اردبیل گفتدرباره درخواست مسوولان و مردم در خصوص تخصیص آب از رودخانه قزل اوزن هم باید گفت، آب متعلق به منطقه خاصی از کشور نبوده و هرگونه تخصیص باید با درنظر گرفتن اولویت مناطق تولید کننده حوزه آبریز صورت گیرد .

بهنامجو افزوددست یابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی ورفع معضل بیکاری از استان نیازمند همدلی مردم و مسوولان است، مسوولان اجرایی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را سرلوحه کارهای خود دانسته و با مثبت اندیشی، راه را برای سرمایه گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار هموارکنند.

وی افزودامسال تسهیلات مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی دولت در نظر گرفته شده و پیگیری مستمر مسوولان دستگاه های اجرایی می تواند مشوقی بزرگ برای جلب و هدایت سرمایه گذاران به مناطق محروم باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کد مطلب: ۶۳۲۷۶۹۶ ، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین