پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: امسال در راستای توسعه سرمایه‌گذاریهای داخلی و خارجی در استان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اردبیل تقویت می‌شود.

شعار سال: هاشم مظفری پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان حوزه اقتصادی اردبیل اظهار کرد:برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری همه ما باید از تمامی راهکارها برای شکوفایی اقتصاد، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت تولید استفاده کنیم.

ویبا اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال» افزود: با روند نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری به ویژه در دو سال گذشته می‌توان به اهمیت موضوع اقتصاد و اقتصاد مقاومتی پی برد که این امر لزوم تلاش هر چه بیشتر در این حوزه را نمایان می‌کند.

مظفریتقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل و معاونت اقتصادی در راستای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از اولویت‌های اساسی این اداره کل در سال جدید برشمرد و بیان کرد: در این راستا از تمامی ظرفیتها بهره‌برداری لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانیم شاهد توسعه سرمایه‌گذاریها در استان باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با تاکید بر وقت شناسی،احترام به ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، دقت و سرعت در کارها همراه با نظام اداری و برنامه‌ریزی مناسب گفت: در صورتی که بتوان در این حوزه برنامه‌ریزی لازم داشته و آن را عملیاتی کرد می‌توان در رسیدن به اهداف مورد نظر شاهد توفقی هر چه بیشتر بود.

وی با اشاره به بارگذاری نمایار ماهانه شاخصهای کلیدی اقتصادی استان اردبیل تصریح کرد: نمایار ماهانه شاخصهای کلیدی استان در 11 ماهه سال گذشته تدوین و در وبگاه رسمی اداره کل بارگذاری شده و به روزرسانی این آمارها امسال نیز ادامه می‌یابد تامسئولین استانی، پژوهشگران و علاقمندان به آخرین و به روزترین آمار شاخصهای اقتصادی استانی دست یابند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 1370960: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
بدرد لعنت خدا هم نمی خوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین