پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
غفور قاسمپور اظهار داشت: اکنون در بسیاری از شهرهای پیشرفته جهان بخش خصوصی در ازای بهره برداری از فضاهای تجاری و تفریحی مسئولیت احداث پارک ها و بوستان های شهری را می پذیرد و از این رهگذر فضا را به سمت تبدیل مدیریت شهری از مجری به ناظر سوق می دهد، در اینصورت و با کاهش فشار مالی از دوش شهرداری می توان روند احداث تقاطع های غیر همسطح به عنوان دارویی برای دردِ ترافیک را سرعت بخشید.

شعار سال: عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه کمبود نقدینگی که در چند سال اخیر در نظام مدیریت شهری مشهود است تنها با کلید سرمایه گذاری باز می شود، گفت: این روند سبب کاهش فشار مالی از دوش شهرداری و اجرای پروژه های کلان خواهد شد.
وی تاکید کرد: پویایی اقتصادی و داشتن شهری سالم و زیبا نیازمند مشارکت تمامی آحاد جامعه است و تلاش برای جلب سرمایه گذاری در توسعه زیر ساخت های شهری همسو با مطالبات مقام معظم رهبری در بهبود اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور است که امیدوارم در سال جدید توجه بیشتری به آن شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت به گردش در آوردن چرخ توسعه در شهر، اظهار داشت: لازم است با بازنگری مجدد بر توانمندی های شهر در زمینه جذب سرمایه گذار، مشارکت بخش خصوصی را بیش از پیش فعال نماییم؛ که بخشی از وظیفه معرفی و احصاء این ظرفیت ها به عهده شهرداری ها است.

وی با بیان اینکه تجارت مطلوب در گرو به کارگیری صحیح سرمایه در حوزه ای است که به انباشت و سکون دارایی یا فرسایش آن منجر نشود، اظهار داشت: سرمایه گذاری مناسب بیش از آنکه تحت تاثیر میزان دارایی باشد، متاثر از تفکر و اندیشه اولیه و ثانویه در روش های به کارگیری دارایی و انتخاب محل و نوع سرمایه گذاری است.

این مسئول گفت: انتخاب محل سرمایه گذاری همواره یکی از دغدغه های جدی صاحبان سرمایه به شمار می آید تا به واسطه آن، تخمین سود و زیان حاصله، به طرح پیش بینی شده نزدیک شده و بتواند بالانس منطقی و تعادل عاقلانه ای میان هزینه های صورت گرفته و سود به دست آمده ایجاد کند.

به گفته وی، در واقع محل و نوع سرمایه گذاری بستری است که بتوان از آن طریق به سه ضلع هزینه، سود و زیان تسلطی منطقی یافت.

این عضو شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: خطرپذیری بالای سرمایه گذاری، که یک سوی آن پیشرفت و سوی دیگرش خطر بوده و یکی از عوامل بزرگ کشش و جذابیت این حوزه تلقی می شود، در این بستر شکل گرفته و سبب حرکت نمودار توسعه سرمایه گذاری به سمت مثبت یا منفی خواهد شد.

وی به وجود ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: در استان البرز این ظرفیت، با توجه به ابعاد و قابلیت های پیدا و پنهان سرمایه گذاری بسیار قابل توجه بوده و ضروری است با بازنگری مجدد بر توانمندی های استان و شهر کرج در زمینه جذب سرمایه گذار، مشارکت بخش خصوصی را بیش از پیش فعال نماییم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری تحلیلی روتیتر، تاریخ 28 اسفند 95، کد مطلب: 42470: www.rotitr.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین