پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
رئیس کمیته اجتماعی و خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج گفت که این شورا تا پایان دوره به میثاق قانونمداری، تعامل و همکاری پایبند بود.

شعار سال: علی حاج کاظم از قانونمداری، تعامل، همدلی و عملکرد مبتنی بر نیازها و مطالباتِ شهروندان به عنوان میثاق هایی یاد کرد که نمایندگان مردم در طول دوره چهارم این شورا به آنها پایبند مانده اند و خروجی آن نیز ارتقاء عمران، سازندگی و آبادانی شهر در ابعاد مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و... بوده است.
وی از بافت های فرسوده، فقر سرانه های بهداشت و درمان، کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی، رشد آسیب های اجتماعی، عدم تخصیصِ مناسب اعتبارات استانی، فرسودگی ساختار مدارس و بحران کمبود آب به عنوان مهمترین مشکلات و دغدغه های شهروندان یاد کرد و اذعان داشت: واقعیت این است که اعتباراتِ محدود شهرداری کرج کفافِ رفع انبوه نیازها و مطالبات در حوزه های مختلف را نمی دهد و از ادارات کل استانی و نهادهای خدمت رسان انتظار داریم که تعامل بیشتری را با مدیریت شهری کرج در جهت رفع مشکلات عدیده شهری داشته باشند.
این مسئول شهری از حفظ فضای وحدت، همدلی و تعامل در مجموعه شورای اسلامی شهر کرج صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و با معرفی نمایندگان مردم در این شورا به عنوان چهره هایی قانونمدار، دلسوز و متعهد، تاکید کرد که خروجی این رفتار حرفه ای، نظارت صحیح و کارشناسی بر عملکرد شهرداری و دیگر نهادهای خدمت رسان بوده است و همانطور که شاهدیم امروز کرج جهش های مثبتی به سمت توسعه یافتگی و پیشرفت روز افزون داشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 19 تیر 1396، کد مطلب:685132 : www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین