پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خانوارهای روستایی استان در قالب طرح تامین خدمات مالی توانمند می‌شوند.
شعار سال:بهزاد ستاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طرح تامین خدمات مالی در راستای توانمندسازی افراد آسیب‌پذیر و ایجاد کسب و کارهای کوچک در جوامع روستایی با موفقیت در استان درحال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح افراد روستایی با تشکیل گروه‌های 15 الی 20 نفره اقدام به آغاز فعالیت در کسب و کارهای کوچک می‌کنند و طی چند مرحله وام‌هایی با مبالغ مختلف به آنها داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل عنوان کرد: این وام‌ها بعد از اعتمادسازی در بین طرفین می‌توان تا بیش از 10 میلیون افزایش یابد و این مسأله باید رونق کسب و کارهای روستایی و ایجاد فضای تعامل و روستاها شود.

ستاری افزود: این طرح جزو شش برنامه محوری اقتصاد مقاومتی مصوب هیأت دولت است که منجر به بهبود وضع معیشتی خانوارهای روستایی می‌شود و از مهاجرت اهالی روستاها به شهر جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: قبل از تشکیل گروه‌ها و اجرای طرح آموزش‌های لازم به این افراد داده می‌شود تا بعد از اجرای طرح و سنجش نوع فعالیت مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: 98 درصد افراد این گروه‌ها شامل زنان بیکار و سرپرست خانوار هستند که این مسأله باعث تحکیم بنیان خانواده در سطح جوامع روستایی می‌شود.

ستاری گفت: تاکنون بیش از 170 گروه روستایی در استان فعال هستند که این میزان نشان دهنده استقبال گسترده اهالی روستایی از این طرح است.

وی اظهار کرد: از نظر اجرای کیفی این طرح جزو استان‌های برتر کشور هستیم و نمایندگان استان‌های زیادی برای اجرای صحیح این برنامه اقدام به بازبینی این طرح در استان کردند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26دی1395، کدخبر: 13951026000905: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
بالاخره خانم احمدزاده از مدیرکلی کنار رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین