پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
نماینده مردم بیله‌سوار در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: دولت یازدهم سهام عدالت را که در حقیقت زمینه‌ساز توجیه عادلانه ثروت در کشور بوده است به بایگانی سپرده و نسبت به آن بی‌توجه است.
شعارسال: فراهم اختری در نشست شوراهای شهر و روستای بیله‌سوار اظهار کرد: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای بهره‌مندی همه مردم از ثروت ملی، شرکت سهام عدالت در زمان دولت نهم و دهم به وجود آمد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه دولت روحانی آن را به آی.سی.یو برده تا دارفانی را وداع کند.

نماینده مردم بیله‌سوار در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: دولت یازدهم سهام عدالت را که در حقیقت زمینه‌ساز توجیه عادلانه ثروت در کشور بوده است به بایگانی سپرده و نسبت به آن بی‌توجه است.

اختری با بیان اینکه به جای این کار که در توزیع ثروت جامعه نقش مهمی را دارد شاهد حیف و میل میلیاردی در قالب حقوق‌های نجومی هستیم اظهار داشت: غفلت و بی‌توجهی در این زمینه اصلا قابل قبول نیست.

وی افزود: حدود ۵۰ میلیون تومان در شرکت سهام عدالت شهرستان بیله‌سوار حیف و میل شده که نیاز به بررسی آنی و شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دارد.

نماینده مردم بیله‌سوار در شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: امیدوارم فرماندار بیله‌سوار که نسبت به بسیاری از موضوعات دچار تنگ‌نظری و کوتاه‌بینی است در این زمینه روشنگری کرده و موضوع را به جد پیگیری کند.

اختری با بیان اینکه منطقی به نظر نمی‌رسد که با شرایط نابسامان اوضاع اقتصادی مردم در جامعه چنین موضوعاتی به حاشیه رانده شود، یادآور شد: انتظار می‌رود با دقت نظر بیشتر زمینه توجه بهتر به رفاه و آسایش مردم از سوی مسؤولان را شاهد باشیم که این کار در مناطق روستایی می‌تواند کلید حل بسیاری از مشکلات باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1395، کد خبر: 140635 ، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
سهام عدالت متاسفانه با ساختار درستی ساماندهی و ارایه نشد. حوزه های نظارتی بر این سهام و شرکت های آن نیز بشدت ضعف دارد
رسولی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
ایشان این مبلغ 50 را از کجا آوردن و چطور می تونن ثابت کنن. اگه فردی اعاده حیثیت کنه چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین