پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده سرمایه‌گذار خارجی از کشور دانمارک در اجرای پروژه‌های صنایع معدنی استان اردبیل مشارکت می‌کند.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده سرمایه‌گذار خارجی از کشور دانمارک در اجرای پروژه‌های صنایع معدنی استان اردبیل مشارکت می‌کند.

سیدحامد عاملی صبح امروز در دیدار با سرمایه‌گذار دانمارکی برای بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مشگین‌شهر اظهار داشت: اردبیل به لحاظ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های معدنی یک استان بکر است و در این راستا مطالعات و بحث‌های اکتشافی در زون‌های معدنی استان صورت گرفته که دارای بلوک‌های امیدبخش هستند.

وی بیان کرد: سه منطقه دارای ظرفیت برای ایجاد واحد تولیدی سیمان از لحاظ ظرفیت‌های معدنی شامل منطقه رضی، منطقه کنگرلو و منطقه صلوات مرادلو است که در راستای بهره‌برداری از مناطق تلاش و جدیت لازم را انجاممی دهیم تا نسبت به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: هر کدام از این مناطق که مورد پذیرش سرمایه‌گذار واقع شد و بر اساس مطالعات فنی، توجیه اقتصادی و توجیه بازار برای واحد تولیدی مناسب باشد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز این معدن را در اختیار سرمایه‌گذار که همان شرکت اعتلای شجاع ورا است، قرار می‌دهد.

عاملی با اشاره به اطلاعات لازم در زمینه سایر ظرفیت‌های معدنی منطقه از جمله معادن فلزی برای سرمایه‌گذاری تصریح کرد: مقرر شد، بنابه در خواست سرمایه‌گذار، اطلاعات حاصل از مطالعات اکتشافی و پروژه‌های دیگر برای سرمایه‌گذاران در راستای سرمایه‌گذاری در مدت یک سال آینده پیشنهاد داده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه بهره‌بردار معدنی حدود پنج درصد ارزش فروش ماده معدنی را به عنوان حقوق دولتی پرداخت می‌کند، گفت: برای معدن پروانه مالکیت 25 ساله صادر می‌شود و چنان چه بهره‌بردار تخلفی نداشته باشد و حقوق دولتی را پرداخت کند این مدت زمان قابل تمدید است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3 دی 1396، کدخبر: 1609492، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین