پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
استاندار اردبیل با بیان اینکه صداوسیما برای مقابله با جنگ نرم نیاز به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد گفت: باید در بخش‌های خبری نقادانه نگاه داشت اما در کنار آن اقدامات مثبت نیز گفته شود.

شعارسال: استاندار اردبیل با بیان اینکه صداوسیما برای مقابله با جنگ نرم نیاز به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد گفت: باید در بخش‌های خبری نقادانه نگاه داشت اما در کنار آن اقدامات مثبت نیز گفته شود.

اکبر بهنامجو صبح امروز در نشست صمیمی با مدیران صدا و سیمای اردبیل اظهار داشت: هماهنگی و همدلی صدا و سیما در انجام کارهای بزرگ در استان بسیار تاثیرگذار است و امید است این تعاملات را توسعه بخشیم.

وی افزود: صدا و سیما برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیاز به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد که باید حمایت همه‌جانبه از آن مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در مقابل تهاجمات فرهنگی در عمل حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و مشکلات و موانع پیش رو را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل گفت: انتظار ما از مسئولان صداو سیمای استان اردبیل این است که از افراد غیرکارشناس و کم انرژی برای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی دعوت نکنند، چرا که مردم از برنامه های خسته کننده و تکراری استقبال نمی کنند و آمار موجود مخاطبان شبکه استانی زیبنده استان نیست و باید در زمینه جذب مخاطب این شبکه کار فرهنگی و کارشناسی بیشتری کرد.

بهنامجو بیان کرد: باید در بخش‌های خبری نقادانه نگاه کرد اما در کنار آن کارهای مثبت هم گفته شود تا نتیجه، ایجاد امید برای مردم باشد و در این زمینه همکاری و مشارکت مسئولان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر هدایت کند که امیدواریم این موضوعات مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع پیش رو همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید پا به پای هم گام بردارند و برای کاهش هجمه‌های فرهنگی نیز رسانه‌ها رسالت خطیر و حساسی در عصر کنونی دارند که باید بیش ا ز پیش به این موارد اهمیت داده شود تا شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 1599833، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین