پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
اکبر بهنامجو درنشست با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دولت فضای آزاد سیاسی در دانشگاه ها را مهیا کرده است.
شعارسال: اکبر بهنامجو درنشست با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و انجمن اسلامی امید دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دولت فضای آزاد سیاسی در دانشگاه ها را مهیا کرده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید بستر لازم را برای فعالیت سیاسی، اجتماعی و علمی دانشجویان فارغ از هرگونه گرایش سیاسی مهیا کرده و ضروری است دانشجویان از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را با تعامل یکدیگر ببرند .

استاندار اردبیل ادامه داد: نهضت بیداری، آگاهی، ضد استبدادی و آرمانگرایی همه دست به دست هم داد تا جنبش دانشجویی علیه استبداد زمان به جریان بیافتد.

بهنامجو تصریح کرد: دانشجویان در آن سال های پر التهاب توانستند رسالت سنگین خود در زمینه استقلال خواهی و آزادیخواهی را بخوبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان قشری فعال و آرمانگرا هستند که می‌توانند علاوه بر فعالیت سیاسی، مطالعات اجتماعی خود را توسعه داده و برای کاهش آسیب های اجتماعی پیشگام باشند .

ناصر نصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز گفت: در دولت تدبیر و امید تحقق مطالبات دانشجویی مورد توجه قرارگرفته و همه تشکل ها فعالیت خوبی در زمینه های مختلف دارند هرچند دغدغه هایی هم در ارتباط با فعالیت سیاسی در بین دانشجویان وجود دارد که قابل حل است .

وی افزود: تشکل های دانشجویی می توانند با تعامل یکدیگر فعالیت آزادانه ای داشته باشند.

نصری گفت: نباید محدودیتی برای فعالیت سیاسی دانشجویان ایجاد شود چرا که تمامی روسای دانشگاه ها در این مورد توجیه هستند و نباید فضای دانشگاه امنیتی شود .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12 آذر 1396، کدخبر: 565965 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین