پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: طرح تلمبه ذخیره سد سیمره واقع در شهرستان بدره با سرمایه گذاری خارجی اجرایی می شود.

شعار سال: شادمهر کاظم زاده در گفتگویی اظهار داشت: سد سیمره یکی از مهمترین ظرفیت های اقتصادی در استان ایلام و کشور به شمار می رود و طرح تلمبه ذخیره در این سد توسط سرمایه گذاران خارجی اجرایی می شود.

وی بیان داشت: فراخوان بین المللی برای جذب سرمایه گذاری در این طرح توسط وزارت نیرو انجام شده است.

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس گفت: در صورت اجرایی شدن این پروژه بخش زیادی از جوانان شهرستان در این پروژه مشغول به فعالیت می شوند و نقش مهمی در اقتصادی شهرستان بدره خواهد داشت.

کاظم زاده با اشاره به اینکه دو هزار و ۶۰۰ تن قیر یارانه ای به شهرداری های استان ایلام اختصاص یافته است، گفت: به زودی طرح های آبیاری تحت فشار در شهرک ولیعصر شهرستان بدره نیز کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: شهرستان بدره از جمله مهمترین مناطق استان ایلام با توجه به سد سیمره برای کشاورزی است و در آینده طرح های مهمی در زمینه آبزیان، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان اجرایی می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 692372:www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین