پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
استاندار اردبیل با بیان اینکه مکان‌یابی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری یک کار علمی است، گفت: مهندسی ارزش نیز یک علم بوده و در همین راستا اساتید و سرمایه‌گذاران باید هنر تبدیل ایده به اجرا داشته باشند.

شعار سال: مجید خدابخش در یازدهمین نشست با اساتید دانشگاه‌های استان با موضوع «توسعه گردشگری اردبیل» در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی واحد تولیدی راکد و نیمه‌راکد در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که مستلزم مراجعه به کلینیک مدیریت هستند، افزود: در حال حاضر اداره کل جلب و جذب سرمایه‌گذاری نیز در استانداری اردبیل فعال است.

وی با بیان اینکه مکان‌یابی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری یک کار علمی است، گفت: مهندسی ارزش نیز یک علم بوده و در همین راستا اساتید و سرمایه‌گذاران باید هنر تبدیل ایده به اجرا داشته باشند.

خدابخش افزود: در حال حاضر اردوی تیم ملی دختران زیر 16 سال در دریاچه گیلارلوی گرمی در حال برگزاری است که می‌تواند در معرفی و توسعه گردشگری شهرستان گرمی و استان موثر باشد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: همچنین تلاش می‌کنیم میزبان مسابقات قایقرانی در سال 2019 در دریاچه شورابیل اردبیل باشیم.

وی ادامه داد: به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردیبهشت ماه سالجاری در اردبیل، مرداد ماه نیز میزبان مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان خواهیم بود.

استاندار اردبیل با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس فدراسیون کشتی، افزود: در حال حاضر توانایی برگزاری مسابقات منطقه‌ای و جهانی کشتی را نیز در اردبیل داریم که تلاش می‌کنیم این مهم در استان اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه توسعه گردشگری تابعی از شرایط کلی کشور است، افزود: همچنین این توسعه تابع سیمایی است که از کشور به دنیا ارائه می‌کنیم.

گودرز صادقی اضافه کرد: در دنیا برخی از مناطق گردشگری وجود دارند که به طور ویژه توسعه یافته‌اند.

محمد نریمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گردشگری می‌تواند از موارد مهم در توسعه استان باشد، گفت: تدوین سند جامع گردشگری استان، برنامه‌ریزی برای حضور گردشگری اردبیل در فضای مجازی و توجه به پتانسیل اردبیل در بخش گیاهان دارویی از جمله موارد مهمی است که در جلسات اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نتیجه برگزاری این جلسات جشنواره مستندات گردشگری اردبیل توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در حال برگزاری است، افزود: موارد پیشنهادی این جلسات می‌تواند در قالب راهبرد عملی به کار گرفته شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 تیر 1396، کد مطلب: 964-291-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین