پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد تومان در استان شناسایی و به بنیاد برکت معرفی شد.

شعار سال: شراره زارعان بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: 55 طرح سرمایه‌گذاری با 640 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 6 هزار و 19 نفر شناسایی و به بنیاد برکت برای حضور و مشارکت در این پروژه‌ها معرفی شده است.

وی افزود: از این تعداد پروژه هشت طرح با 258 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال 423 نفر مربوط به بخش صنعت و معدن است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری تعداد پروژه‌های بخش کشاورزی را 13 طرح با 52 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال 536 نفر عنوان و بیان کرد: 26 طرح دانش بنیان با حجم سرمایه‌گذاری 114 میلیارد تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال برای یک هزار و 810 نفر نیز به بنیاد برکت معرفی شده است.

زارعان تعداد پروژه‌های بخش گردشگری را دو پروژه با 173 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 250 نفر عنوان و تصریح کرد: شش پروژه نیز در بخش زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی استان با سرمایه‌گذاری 41 میلیارد تومان و اشتغال سه هزار نفر در این مجموعه طرح قرار دارد.

تهمتن عبدالهی، مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با اشاره به 15 میلیارد دلار جذب سرمایه خارجی در کشور، گفت: سهم استان از این میزان 90 میلیون دلار است که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب این سهمیه برنامه خود را اعلام کنند تا این برنامه‌هارا به سازمان سرمایه‌گذاری ارجاع دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 خرداد 96، کد مطلب: 1441068:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین