پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح‌های گردشگری اشتغالزا که قابلیت اجرا در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل را داشته باشند از تسهیلات حمایتی برخوردار می‌شود.

شعار سال: کریم حاجی‌زاده صبح یکشنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره بنیاد علوی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح‌های گردشگری اشتغالزا در مناطق محروم و روستاها با مشارکت و همکاری بنیاد علوی در این زمینه گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

وی از ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا خبر داد و افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصادی در مناطق محروم کشور این اداره کل در نظر دارد با همکاری بنیاد علوی استان نسبت به ارائه تسهیلات به طرح‌هایی که قابلیت اجرا و ایجاد اشتغال دارند اقدام کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه میزان تسهیلات شناور است، گفت: در صورتی که طرح‌های بیشتری معرفی شود همچنان مورد حمایت خواهند بود و شهرستان گرمی از اولویت‌های اجرای این طرح است.

حاجی‌زاده با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری روستاهای استان اردبیل بیان کرد: بوم‌گردی و روستاگردی از ظرفیت‌های کمتر شناخته شده استان اردبیل است که اجرای این طرح با همکاری دهیاران و بخشداران می‌تواند منجر به توسعه روستاها و معرفی قابلیت‌ها شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر نیز در روستاهایی که زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده است، شاهد توسعه روستا هستیم و پیش‌بینی می‌شود این طرح دستاوردهای مطلوبی به دنبال داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 شهریور 96، کد مطلب: 1522481 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین