پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
مدیر امور اراضی استان قزوین گفت: با بررسی ۲۱ پرونده سرمایه گذاری در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی با واگذاری زمین برای اجرای ۹ طرح موافقت شد.

شعار سال: رضا افلاطونی ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در راستای تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها، هرگونه تغییر کاربری، ساخت وساز در اراضی زراعی وباغها در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرکها جز در موارد ضروری ممنوع است.

وی افزود: به موجب این قانون تنها مرجع تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی در هراستان به عهده کمیسیونی متشکل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی، مدیر کل محیط زیست استان و یک نفر نماینده استاندار است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی تشکیل می شود.

مدیر امور اراضی استان تصریح کرد: در چهارمین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک استان ۹ طرح از ۲۱ پرونده مطرح شده مورد موافقت قرار گرفت که شامل: نیروگاه بادی، نیروگاه خورشیدی، طرح گردشگری از نوع منطقه نمونه گردشگری، مجتمع تفریحی و توریستی غیر مسکونی، انبار نهال کشاورزی، اتاقک کارگری و نگهبانی است.

افلاطونی یادآورشد: با توجه به اهمیت موضوع حفظ اراضی کشاورزی و صیانت بیشتر از خاک های حاصلخیر استان طبق ماده ۳ قانون حفظ کاربری همه مالکان و متصرفان اراضی زراعی و باغها موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون دریافت مجوز از کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک این قانون اقدام به تغییر کاربری کنند برابر قانون مجازات خواهند شد.

وی گفت: به منظور پیشگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز مردم استان می توانند با مشاهده هرگونه ساخت وساز غیرمجاز با شماره ۱۳۱ سامانه ارتباطات مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی تماس بگیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 1396، کد مطلب:4004538 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین