پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مشکلات خوارو بار فروشان شهرکرد با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیاری ضروری است،اظهار داشت: توسعه چهارمحال و بختیاری با ورود سرمایه گذار خارجی و داخلی افزایش می یابد.

وی عنوان کرد: این استان ظرفیت های بسیاری برای توسعه و سرمایه گذاری دارد که باید این ظرفیت ها معرفی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید موانع سد راه سرمایه گذاران در این استان برداشته شود و تلاش شود که از تمام ظرفیت های برای سرمایه گذاری در این استان استفاده شود.

وی تأکید کرد: طی فعالیت دولت یازدهم تلاش های بسیاری برای توسعه این استان انجام شد و سرمایه گذاری در این استان افزایش یافت.

راه اندازی فرهنگسرای شهرکرد از مهمترین اقدامات دولت به شمار می رود

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکل خوارو بار فروشان شهرکرد، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی در مسیر حل این مشکل گام بردارند و تلاش کنند که هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

وی عنوان کرد: خارج شدن خواربارفروشان از شهر شهرکرد نقش مهمی در کاهش ترافیک سطح شهر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی فعالیت دولت یازدهم تلاش های بسیاری برای توسعه این استان انجام شده است که راه اندازی فرهنگسرای شهرکرد و توسعه کمربند های از مهمترین اقدامات به شمار می رود.

شعارسال، با اندکی تلخیص اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار10مرداد96، کدخبر: 4046975، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین