پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران در هفته دولت وظیفه دارند تا خدمات دولت که همان اقدامات صورت گرفته از سوی نظام هستند را به مردم معرفی کنند.

شعارسال: سیامک سلیمانی دشتکی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مدیران در هفته دولت وظیفه دارند تا خدمات دولت که همان اقدامات صورت گرفته از سوی نظام هستند را به مردم معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران تنها با پشتوانه مردم بود، افزود: بنابراین مردم باید بدانند خدمتگزاران آن‌ها در دولت چه اقداماتی انجام داده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم بزرگوار ایران برای پابرجا ماندن نظام جمهوری اسلامی شهید داده و در بمباران‌ها زندگی خود را از دست دادند لذا باید در جریان اقدامات مسؤولان قرار گیرند، ادامه داد: مدیران اجازه ندهند کارهایی که انجام داده‌اند روی زمین بماند و کسی از آن‌ها مطلع نشوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29مرداد1396، کدخبر: 13960529000876: www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
شاید اگر این اتفاق بیوفتد و مردم با این مشکلات دولت اشنا شوند بسیاری از قضاوت ها و نظراتی که امروز هست برطرف شود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین