پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال اقتصاد مقاومتی به ۷ واحد صنعتی در شهرستان سامان ۳ میلیارد تومان سرمایه در گردش تخصیص یافته است.

شعارسال: نعیم امامی  با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی به 7 واحد صنعتی در شهرستان سامان 3 میلیارد تومان سرمایه در گردش تخصیص یافت، اظهار داشت: در شهرک صنعتی سامان 74 درصد واحدها با ظرفیت یش از 80 درصد فعالیت می‌کند و 28 درصد واحدها تعظیل یا نیمه فعال هستند.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی سامان مشتری مدار و صادرات محور هستند، افزود: واحدهای مانند یکتا شیر سامان واحدی بود که در سال گذشته تولیدش را افزایش داد و به عنوان واحد نمونه معرفی شد همچنین واحد پنجه آفتاب تولید و بسته‌بندی قند است در دولت یازدهم مجوزش صادر و به بهره‌برداری رسید.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت دیگر واحدهای تولیدی در شهرستان سامان بیان کرد: کارخانه آقای واحد تولید کننده انواع شکلات و شیرینی است که محصولاتش به کشورهای حوزه جنوب روسیه صادر می‌شود، واحد تولیدی آقای سیاحیان که تولید و بسته‌بندی محصولات غذایی را انجام می‌دهد و جزء برندهای بنام کشور است و واحد سپیدنام زاگرس تولید کننده قطعات و اتصالات گاز فشار قوی کشور را بر عهده دارد.

امامی با اشاره به رفع مشکلات برخی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سامان خاطرنشان کرد: واحد تولیدی فرآوردهای لبنی ره توشه کوهسار، واحد تولیدی دوغ که امسال مقرر گردید تا پایان شهریورماه مجددا تولید خودش را آغاز کند، واحد تولیدی چراغ‌گاه ایل که تولید کننده انواع لبنیات بود در دولت دهم تعطیل بود در ستاد تسهیل و کارگروه اقتصاد مقاومتی مشکلاتشان بررسی و رفع شد.

وی گفت: همچنین شرکت تعاونی شقایق یکی از شرکت‌هایی است که تسهیلات کلان دریافت کرد اما متأسفانه به دلیل اینکه نتوانست بازار را به خوبی جذب کند ظرف 4 سال گذشته با مشکل فروش مواجه شد و مدتی است که 11 نیروی این شرکت بیکار هستند و قرار است بیمه بیکاری دریافت کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که این واحد را فعال کنیم، تصریح کرد: در چند جلسه ستاد تسهیل استانی و یک جلسه ستاد تسهیل ملی مشکلات این شرکت بررسی و مقرر گردید ظرف یک ماه آینده مشکلات این واحد در یک جلسه با سرمایه‌گذار مطرح شود.

امامی ادامه داد: شرکت شقایق قصد دارد مجددا تسهیلات دریافت کند اما ماده 142 قانون می‌گویذد به دلیل اینکه این شرکت زیان‌ده است به 2 سال نمی‌تواند تسهیلات دریافت کند.

وی با بیان اینکه به دنبال رفع مشکلات این شرکت هستیم، گفت: تا پایان تابستان و یا اوایل پاییز مشکلات این شرکت رفع خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25مرداد1396، کدخبر: 1493236: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین