پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
25 طرح عمرانی شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال وبختیاری با 46 میلیارد ریال اعتبار روز شنبه به صورت نمادین در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی سفید دشت این استان بهره برداری شد.
شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم نمادین بهره برداری از این طرح ها گفت: همزمان با دهه فجر امسال سه هزار و 200 میلیارد ریال طرح در استان بهره برداری شد که عملیات اجرایی اکثر آنها سال گذشته آغاز شده بود.

سیامک سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری 38 هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه باید خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کرد، افزود: انتقادات را باید بیان کرد تا کمبود ها رفع و زمینه پیشرفت مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: 92 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان در بخش صنایع کوچک و متوسط فعال و 70 درصد آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

علیرضا شفیع زاده افزود: هم اینک 21 شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تمامی زیرساختهای لازم در این شهرکها فراهم و هیچگونه مشکلی در آنها وجود ندارد.

به گفته وی، برای اجرای 25 طرح عمرانی این شرکت 46 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

شفیع زاده، اجرای فیبرنوری، زیرسازی و جوی و جدول، اصلاح مسیل خاکی، اجرای خط فاضلاب، اجرای شبکه توزیع گاز، آبیاری تحت فشار، روشنایی معابر، لایروبی و حفاری و حفر چاه، زیرسازی و جدول و ایستگاه آتش نشانی در شهرک سفید دشت را طرح های عمرانی اجرا شده برشمرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: واحدهای صنعتی به خصوص واحدهای مستقر در شهرکها در استان با مشکل تامین آب روبه رو هستند ولی به دلیل این مشکل تعطیل نشده و با تانکر آبرسانی شدند.

سید نعیم امامی با تشریح اقدامات انجام شده برای واحدهای صنعتی فولاد، ورق های پوشش دار فولادی، پتروشیمی و سیمان در 2 سال گذشته استان اظهار کرد: صنعت چهارمحال و بختیاری جان تازه گرفته و در مسیر حرکت به جلو است.

به گفته وی، میانگین تولید واحدهای تولیدی و صنایع در استان در سال گذشته 40 درصد بود که امسال به به 60 درصد افزایش یافته است.

امامی تصریح کرد: با برگزاری جلسات هفته ای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای امسال تاکنون مشکلات 400 واحد تولیدی و صنعتی در استان رفع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی به 200 واحد و طرح صنعتی و 220 واحد و طرح کشاورزی سه هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

امامی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت امسال در استان چهار هزار و 165 فرصت شغلی در استان ایجاد کرده است، گفت: نرخ تقاضای کار بالا رفته به نوعی که افرادی که خود شغل آزاد دارند در سامانه کاریابی متقاضی اشتغال شده اند.

بنابراین گزارش، مراسم نمادین بهره برداری از 25 طرح عمرانی شهرکهای صنعتی در ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی سفید دشت برگزار شد.

سفید دشت در فاصله حدود 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

هم اینک حدود یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 82426278 (5832108)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
هرچقدر کار بشه بازم کمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین