پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال سازی واحد های تولیدی چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات دولت یازدهم است.

شعارسال: سیامک سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فعال سازی واحد های تولیدی از مهمترین اقدامات دولت یازدهم است، اظهار داشت: با تلاش های انجام شده شاهد رونق در بخش تولید استان هستیم.

وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این استان نقش مهمی در فعال سازی بسیاری از کارخانه های تولیدی این استان در بخش صنعت و کشاورزی داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی به علت مشکلاتی از قبیل نداشتن سرمایه در گردش، مشکلات بیمه ای و مالیاتی و... غیر فعال شده بودندکه این مشکلات شناسایی شد و بسیاری از این مشکلات حل شد.

وی بیان کرد: ایجاد شغل و توسعه بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، صنایع دستی و... از مهمترین اهداف دولت دوازدهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: حضور مدیران در نشست های تصمیم گیری استان ضروری است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار16مرداد1396، کدخبر: 4051989 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین