پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ریاست جمهوری، گردشگری را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و گفت: با وجود طبیعت زیبایی که چهارمحال و بختیاری دارد می‌تواند گردشگران زیادی را جذب کند.

شعار سال: دکتر سید ابوالفضل رضوی ۱۵ اردیبهشت‌ماه در سفر به شهرکرد در جلسه طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی در روستاها و اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اگر بخواهید یک طرح پایدار در چهارمحال و بختیاری اجرا کنید باید به فکر مشارکت دادن مردم باشید.

وی افزود: بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و گردشگری و همچنین بسته‌بندی، فرآوری و برند سازی می‌توانند باعث اشتغال پایدار شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ریاست جمهوری تصریح کرد: طرح‌هایی که ارائه می‌شوند باید توجیه مناسبی داشته باشند و طرح‌هایی همچون طرح‌های کشاورزی مناسب هستند و به طرح‌هایی مانند مرغ‌داری در قالب این طرح کمک نمی‌شود.

وی گفت: در بخش کشاورزی بانک کشاورزی کارت‌های اعتباری در جهت خرید ابزار کشاورزی برای کشاورزان تهیه کرده است که کشاورزان می‌توانند با مراجعه به این بانک آن راه تهیه کنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری افزود: سود تسهیلات در طرح‌های کشاورزی ۱۰ درصد و در سایر طرح‌ها ۱۲ تا ۱۴ درصد است.

رضوی گردشگری را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد و گفت: با وجود طبیعت زیبایی که چهارمحال و بختیاری دارد می‌تواند گردشگران زیادی را جذب کند.

وی نیاز به آموزش برای ایجاد اشتغال را تاکید و تصریح کرد: تک تک دستگاه‌ها طبق آئین‌نامه موظفند به طور رایگان آموزش‌های لازم را در این زمینه به مردم دهند.

رضوی اظهار کرد: به منظور تامین آب شرب روستایی در سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که سهم چهارمحال و بختیاری ۳۲ میلیارد تومان بوده است و ۴ میلیارد تومان آن به استان تحویل داده شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با صندوق توسعه ملی برای حمایت از ۱۰ استان محروم کشور توافق‌نامه امضا شده که چهارمحال و بختیاری یکی از این استان‌ها است.

در حاشیه این جلسه فرمانداران شهرکرد، سامان و اردل ثبت ۱۰ شرکت تعاونی و ۱۰ شرکت سهامی خاص، فرماندار بروجن ۱۰ شرکت تعاونی و ۱۵ شرکت سهامی خاص، فرماندار بن ۸ شرکت تعاونی و ۱۵ شرکت سهامی خاص و فرمانداران کیار و کوهرنگ پنج شرکت تعاونی و پنج شرکت سهامی خاص در سال جاری را به عنوان برنامه خود در زمینه اشتغال روستایی اعلام کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت استان چهارمحال و بختیاری، تاریخ ، کد مطلب:: www.ch-b.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین