پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر فعال شدن کمیته‌های اشتغال در ادارات، گفت: شناسنامه اشتغال روستاهای مازندران تدوین شود.

شعار سال: کامران اصغری صبح پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران با بیان این که کمیته اشتغال تنها در شش دستگاه اجرایی استان ایجاد شد، اظهار داشت: در صور ت خوداظهاری در ادارات تا 40 هزار مورد اشتغال در ادارات ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر این که در ارائه تسهیلات اعتباری با افزودن بسیج سازندگی تا 16هزار اشتغالزایی خواهد شد، گفت: همه فرمانداران برنامه خود را در تهیه شناسنامه اشتغال روستایی ارائه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر شناسایی مزیت‌های استان و تصویب در کارگروه اشتغال تاکید کرد و گفت:20 هزار میلیارد تومان در فعالیت‌های اولویت دار قابلیت جذب منابع اعتباری استانی دارد.

مهدیزاده، کارگزار طرح تکاپو در مازندران نیز گفت: تیم مشاوره اشتغال ریاست جمهور به نتیجه رسیده است تا با تعامل بتواند افزایش اشتغال را در استان پیگیری کند.

وی افزود: رسته فعالیت انتخاب شد واولویت بندی نیز انجام گرفت و مهم‌ترین نکته این است فعالیت‌های بین نهادی لازم بوده و در کمیته ای همفکری باید صورت پذیرد.

مهدیزاده تصریح کرد: اشتغال به تامین منابع نیازندارد و قابل رفع بوده و اگر اشتغال کشور از ابتدا با دید تعاملی لحاظ شده امسال 80 هزار میلیارد ریال معوقه بانکی نداشتیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475778:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین