پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای استان با همکاری این سازمان گفت: هم اکنون ۵۰۰ پروژه عمرانی مازندران توسط بسیج سازندگی اجرایی می‌شود.
شعار سال: رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای استان با همکاری این سازمان گفت: هم اکنون ۵۰۰ پروژه عمرانی مازندران توسط بسیج سازندگی اجرایی می‌شود.
 غلامرضا شریعتی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: به دستور مقام معظم رهبری 17 اردیبهشت 1379 سالروز تاسیس این سازمان است که رسالت آن ادامه اقدامات جهاد در حوزه توسعه عمران روستایی به ویژه زیرساخت و مسائل فرهنگی است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی وظیفه اصلی بسیج سازندگی است افزود: فعالیت‌های مختلفی در حوزه اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته که در زمینه توسعه اشتغال خرد، حمایت‌های ویژه‌ای در حوزه آموزش و توانمندسازی و پرداخت تسهیلات اقدام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران  بیان کرد: به‌کارگیری قالب‌های مردمی به صورت خودجوش شکل گرفته و این سنت و رسم حسنه پررنگ‌تر می‌شود و امروز 700 گروه جهادی فرهنگی، آموزشی، ایحاد اشتغال، بهد اشت و سلامت و زیرساخت در استان فعالیت می‌کنند.

شریعتی ادامه داد: 53 مسکن محرومان در سرپل‌ ذهاب توسط گروهای جهادی  مازندران ساخته و برخی از آن تا هفته آینده افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه زیرساختی مجلس، قانون بسیج سازندگی تصویب و قرار شد به دولت در ساخت پروژه‌ها کمک کنیم که 150 میلیارد تومان جهت ساخت پروژه‌ها در دست اجرا داریم که امسال 30 میلیارد تومان ابلاغ شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران گفت: 500 پروژه کوچک و بزرگ شامل ورزشگاه نوشهر که از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری است تاکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام بوده  و ورزشگاه جویبار که از مصوبات سفر رئیس جمهور و ساخت بیمارستان بندپی شرقی بابل و احداث 100 کیلومتر جاده‌های صعب‌العبور برخی از اقدامات این سازمان است.

شریعتی افزود: اقتصاد مقاومتی و ایجاد مشاغل خرد و خانگی، آموزش و حرفه آموزی از مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان است که امسال برای سه هزار کارگاه شغلی هدفگذاریکه مرحله اول آن به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در پنج سال گذشته، 150 میلیارد تومان تسهیلات جهت ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1718324 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
واقعا هیچ وقت بسیح کارهای خودشو تو بوق و کرنا نکرد! به همین دلیل مظلومه
ا.ف75
امراله مهماندوست
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستای بارگدان دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین