پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۷۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
عبوری با بیان اینکه مدیران هرگز نباید در حالت سکوت و سکون باشند، ادامه داد: مهدی عبوری معتقد است اگر روزی طرح جدیدی نداشته باشد یا نتواند پروژه جدیدی را شروع کند و یا فکر جدیدی برای شهرش نداشته باشد باید داوطلبانه شهرداری را ترک کند.

شعار سال: مهدی عبوری، شهردار ساری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان به فضیلت های این ماه مبارک اشاره کرده و گفت: ماه مبارک رمضان ماه خالص شدن در برابر خداوند متعال است

وی افزود: رمضان هم تذکر به شما مردم است و هم بالاتر و مهم‌تر از آن تذکر به مدیران جامعه، مدیرانی که رسالت اصلی آن ها خدمت رسانی به مردم بوده و شاید قوی ترین توجیه حضورم در پشت تریبون نماز جمعه در این ماه مبارک رساندن این پیام باشد که با کار و تلاش و سازندگی می توانیم وعده های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق کنیم.

وی به اجرای پروژه های مختلف اشاره کرده و گفت: من در این شهر نهضتی را بنا نهادم که طی آن پایان هر پروژه ای با آغاز پروژه ای دیگر همزمان می‌شود

عبوری با بیان اینکه مدیران هرگز نباید در حالت سکوت و سکون باشند، ادامه داد: مهدی عبوری معتقد است اگر روزی طرح جدیدی نداشته باشد یا نتواند پروژه جدیدی را شروع کند و یا فکر جدیدی برای شهرش نداشته باشد باید داوطلبانه شهرداری را ترک کند

وی افزود: هفتاد ماه قبل توفیق خدمتگزاری شما مردم را پیدا کردم. حتما 70 ماه قبل را به یاد دارید؛ روزی که شهرداری را تحویل گرفتم ساری در چه وضعیتی قرار داشت؛قرارداد بیش از هزار و 300 میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهر طی 70 ماه منعقد شده است و خادمین شما در شهرداری و شورا هزار و 300 پروژه عمرانی برای آبادانی این شهر یکی پس از دیگری تعریف کردند.عبوری گفت4 پل، 10زیر گذر ، 16 دور برگردان برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان احداث گردیده است. شهردار ساری افزود: اگر نبود این زیرگذرها و رو گذرها ، میان‌برها و میان‌گذرها، خیابان های تازه تاسیس و میادین، چه اتفاقی می افتاد؟ باز از شما مردم می پرسم آیا چهره امروز ساری تغییر کرده است؟ یادتان است که می گفتند که دیگر در شهر ساری ظرفیت کار وجود ندارد؟ از شما مردم می‌پرسم آیا اینچنین نبود؟ مهدی عبوری به همراه تک تک اعضای محترم شورای شهر ثابت کردند که ظرفیت کار در ساری بی نهایت است.

مهدی عبوری اظهار داشت: تیم مدیریت شهری با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری کار آفرینی کرد کوشش نمودیم با توسعه گردشگری ظرفیت های این شهر را احیا کنیم و با وجود معضل بیکاری، فرصت اشتغال برای جوانان این مرز و بوم به وجود بیاوریم.

وی به افزایش سرانه اعتباری شهروندان ساروی از 269 هزار تومان به یک میلیون و هفتصد هزار تومان اشاره کرد و گفتبله شهرداری ساری نشان داد که می ‌تواند.

وی افزود:فاز دوم پارک ملل و پارک جنگلی شهید نوبخت در سکوتپه به وسعت تقریبی دو هزار هکتار، از پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.وی ادامه داد: مدیریت شهری قرار است 50 درصد وسعت شهر ساری، قریب به دو هزار هکتار را یکجا بسازد و در فاز دوم پارک ملل قریب به 330 هکتار را همزمان شروع کردیم.عبوری ادامه داد: بیش از شش و نیم کیلومتر تثبیت بستر رودخانه در فاز اول، احداث سه سد لاستیکی بزرگ، ایجاد هشتاد هکتار دریاچه زیبا، 13 کیلومتر مسیر سلامت و پیاده روی، جزیره ای به وسعت 40 هزار متر مربع، اتوبان 50 متری در ورودی پل تنگه لته تا پل کابلی شهید رنجبر از ظرفیت های این پروژه بوده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.وی افزود: بیش از 50 نوع کاربری ویژه در این ساحل زیبای رودخانه تجن، این ها یعنی زمینه سازی برای اشتغال

5 هزار نفر از اهالی این شهر در فاز دو بوستان ملل.

شهردار ساری به احداث نیروگاه زباله سوز اشاره نموده و اظهار داشت: نیروگاه زباله سوز پروژه بزرگ دیگری است که اهمیت آن برای شهر ساری بیشتر از شهرهای بزرگ استان است؛ به این دلیل که تنها شهری که نه در ایران بلکه در دنیا 120 کیلومتر زباله را در منطقه کوهستانی حمل و دفن می کند ساری است.

وی به حمایت سی میلیارد تومانی دولت از این پروژه نیز اشاره کرده و افزود پروژه زیرگذر شهید سیدمصطفی علمدار ظرف ۱۰۰ روز به بهره برداری خواهد رسید

وی ادامه داد: طرح جامع ترافیکی به ما این فرصت را می دهد که مشکل ترافیکی را کامل حل کنیم به شما مردم قول می دهم که همانند پارک ملل و پل شهیدان رضایی که به مدت 100 روز احداث گردیده به صورت شبانه روزی همکارانم و پیمانکار در این پروژه فعال باشند و ظرف 100 روز آینده، یعنی آغاز هفته دولت این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ساری به پروژه ای دیگر در راستای روان سازی ترافیک اشاره و گفت: با بازگشایی ادامه بلوار داراب از پل شهید رنجبر تا پل های شهید نوری در ذغالچال به طول دو و نیم کیلومتر معضل ترافیک این منطقه حل خواهد شد به شما قول می دهم در سال 97 بتوانیم این اتوبان را احداث کنیم.

عبوری گفت: بزرگترین پروژه بافت کهن و تاريخي ساری ادامه پیاده راه قارن خواهد بود و بزرگترین پارک بانوان شمال کشور ظرف چند هفته آینده در ساری افتتاح خواهد شد

شهردار ساری به احداث کانال هدایت آب های سطحی اشاره نموده و گفت: شهرداری ساری بیش از 250 میلیارد تومان برای هدایت آب های سطحی هزینه کرده است. کانال فرح آباد از میدان فرح آباد و مقابل سپاه کربلا گذشته است و با اجرای 100 متر دیگر به رودخانه تجن خواهد ریخت.

این مسئول ادامه داد: آب های سطحی به این کانال ها هدایت شده و ان‌شاءالله این طرح حدود سه ماه آینده تکمیل می‌گردد و همزمان کوچه ها و خیابان ها به آن وصل خواهد شد و با هدایت آب های سطحی برای همیشه معضل آب گرفتگی مرتفع خواهد شد.

شهردار ساری افزود: من معتقدم اصلاح طلب، اصولگرا، تدبیر و امید، مدیر و مدبر همه و همه در سایه وحدت، همدلی، وفاق باید به جریان عملگرایی برای توسعه این شهر کمک کنند.

وی ادامه داد: امروز جریان عملگرایی، خادمین شما در شهرداری و شورای اسلامی شهر فقط به خدمت و توسعه ساری می اندیشند و دست هر فردی را که در مسیر توسعه این شهر به ما کمک کند و برای یک نفر اشتغال ایجاد کند به گرمی خواهیم فشرد.

شهردار ساری در پایان خاطرنشان کرد: از ارکان موفقیت های اینجانب و تیم مدیریت شهری در برابر دسیسه ها قطعا حمایت های قاطعانه نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران حضرت آیت الله طبرسی بوده است که با بصیرت مدیریتی و اشراف کامل از بنده و اعضای محترم شورای شهر گزارش کار دریافت و در جلسات متعدد ما را رصد می کنند و اگر نبود حمایت های ایشان، قطعا ساری در این جایگاه قرار نداشت و در این فرصت نیز تشکر قلبی خودم را از مشاور عالی ایشان حجت الاسلام قاسمی، امام جمعه موقت ساری، که انصافا پا به پای ما در پروژه ها حضور دارند و گره گشایی می کنند را اعلام می‌‌دارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق ، تاریخ انتشار 13خرداد 97، کدمطلب: 188831 ، www.sharghdaily.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
شیوه نامه نظارت بر این طرح را لطفا عمومی کنید تا مردم در جریان باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین