پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی علت بیکاری جوانان را سوءمدیریتی دانست و گفت: باید موانع اشتغال در کشور برداشته شود و یقین بدانید بیکاری 12 هزار جوان مازندرانی در سال گذشته نشان از سوء مدیریت است.

شعار سال: علی‌محمد شاعری در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه شرایط جهانی به گونه‌ای است که دشمنان اسلام در راس استکبار و رژیم صهیونیستی بنا دارند که نقشه‌های شوم و شیطانی خود را در منطقه پیاده کنند، اظهار کرد: استکبار جهانی این مهم را می‌داند که اگر نقشه‌های غیر انسانی خود را نتواند پیاده کند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و کشورهای مرتجع منطقه نمی‌توانند بر مردم حکم‌رانی کنند و مسلمانان هویت خودشان را پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن موضوعاتی چون برجام و حمایت‌های ایران از نیروهای مقاومت و... بهانه‌ای ازسوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای زیاده‌خواه اروپایی است، تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای زیاده‌خواه اروپایی موضوعاتی چون برجام، حقوق بشر، موشک‌های بالستیک ایران و حمایت‌های ایران از نیروهای مقاومت را بهانه‌ ساختند تا ذهن مردم را به سمتی هدایت کنند که رفتارهای مخرب آمریکا در منطقه مورد توجه مسلمانان واقع نشود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال بازسازی داعش هستند، بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای زیاده‌خواه اروپایی با بازسازی داعش و ایجاد ناامنی و همچنین فشار اقتصادی در داخل ایران به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم هستند تا به اهداف خود دست یابند و لحظه‌ای برای رسیدن به این مهم غفلت نمی‌کنند.

این مسؤول با تاکید براینکه دشمنان اسلام برای ایجاد فشار اقتصادی در داخل کشور هزینه کردند، گفت: در ابتدا سال 97 شاهد بروز علامت‌هایی چون افزایش بی‌رویه دلار، ارز، یورو و سکه بودیم و همه اینها بیانگر این است که دشمنان اسلام برای ایجاد فشار اقتصادی در داخل کشور برنامه‌ریزی و هزینه کردند و می‌خواهند نتیجه و ثمره آن را ببینند.

شاعری با بیان اینکه مطالبه‌گران اصلی نیروهای انقلابی هستند، تصریح کرد: مطالبه‌گران اصلی نیروهای انقلابی هستند نه آن شخصیتی که در زمان نیاز از کشور فرار کرد و امروز ندای آزادی را سر می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه عبور از انقلاب هرج و مرج در کشور را به همراه دارد، گفت: باید ضعف‌های خود را خودمان در داخل حل کنیم و فراموش نکنیم که در این انقلاب جایی برای افراد غیرمتخصص، غیرمتعهد و تنبل نیست.

شاعری به پروژه گازرسانی در روستاهای بهشهر اشاره کرد و افزود: از 152 روستایی که در طرح پروژه گازرسانی شهرستان بهشهر در دستور کار ما قرار داشتند 20 روستا تا شب عید از نعمت گاز بهره‌مند شدند و کار شبکه داخلی 100 روستا انجام شد و مابقی روستاها تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آب‌رسانی به 13 روستا در بهشهر پایان یافت، تصریح کرد: آب‌رسانی به 50 روستا در شرق مازندران در دستور کار ما قرار دارد که تاکنون آب‌رسانی به 13 روستا در بهشهر پایان یافت و اعتبار برای 20 روستای دیگر در شهرستان بهشهر از طریق بنیاد برکت، معاونت توسعه روستایی و ریاست جمهوری و وزرات نیرو دریافت شد.

وی از بهره‌برداری بیمارستان 217 تختخوابی بهشهر در نیمه نخست سال 97 خبر داد و گفت: این بیمارستان در حال حاضر با اخذ 15 میلیارد تومان حواله نصب، در حال تجهیز است و در شش ماه نخست سال جدید مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان در شرق مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بهره‌برداری فاز نخست طرح فاضلاب مسکن مهر بهشهر، اخذ 500 میلیون تومان اعتبار برای دهیاری‌های بهشهر، کمک‌های عمرانی به شهرداری، اخذ اعتبار 10 میلیارد تومانی برای روکش آسفالت، ورزشگاه‌ها، مساجد و طرح آب‌رسانی از بنیاد برکت تنها بخشی از اقدامات برای توسعه و آبادانی شهر است.

شاعری علت بیکاری جوانان را سوء مدیریتی دانست و گفت: باید موانع اشتغال در کشور برداشته شود و یقین بدانید بیکاری 12 هزار جوان مازندرانی در سال گذشته نشان از سوء مدیریت است.

وی با بیان اینکه کار گروه رفع موانع اشتغال در مجلس تصویب شده است، گفت: در حال حاضر که دولت شرایط استخدام را ندارد جوانان باید در بخش تولیدی چون گلخانه، کشت گیاهان دارویی و... مشغول به فعالیت شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج، تاریخ انتشار 25 فروردین 97، کد مطلب: 9006546، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
متاسفانه این سو مدیزیت داره به مردم عزیز با ابرو میهن ما فشار مضاعف وارد میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین