پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اختصاص ۲۰میلیارد تومان اعتبار در هر استان برای حمایت از طرح‌های کوچک و متوسط اقتصادی خبر داد.

شعار سالمحمد سعیدی کیا امروز در نشست منطقه ای طرح‌های اشتغال‌زایی مناطق محروم و روستایی در استانداری مازندران با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار برای هر طرح روستایی دو میلیارد تومان پیش بینی شده است افزود: تا کنون هزار و 700طرح مصوب شد و بانک عامل این طرح ها بانک سینا است که از میان طرح ها با هزار و 150طرح تاکنون قرار داد بسته و 500طرح نیز به بهره برداری رسید.

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه با بیان اینکه هر دوماه در یکی از استان ها نشست منطقه ای تشکیل می شود یاد آور شد مازندران از سایر استان ها در جذب اعتبار اشتغال روستایی پیشرو است که سهمیه تشویقی 10میلیارد تومانی به این استان اختصاص می یابد.

گفتنی است در این نشست، معاونان عمرانی مدیران بانک سینا و مدیران کل روستایی استان های گیلان، مازندران، البرز، و قزوین حضور داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 97، کدمطلب: 2123032 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
امیدوارم واقعا این مقدار بودجه برای این هدف کافی باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین