پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
استاندار مازندران با اشاره به جاذبه های دریایی استان از احداث اولین باشگاه ورزشی دریایی در نمک آبرود خبر داد و گفت: ۴۰ دهکده توریستی و تفریحی در روستاهای استان احداث می شود.

شعارسال: استاندار مازندران با اشاره به جاذبه های دریایی استان از احداث اولین باشگاه ورزشی دریایی در نمک آبرود خبر داد و گفت: ۴۰ دهکده توریستی و تفریحی در روستاهای استان احداث می شود.

محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری محمودآباد با اشاره به جذابیت های گردشگری دریایی گفت: با هماهنگی بنیاد مستضعفان اولین باشگاه ورزشی دریایی در نمک آبرود احداث خواهد شد.

اسلامی با اشاره به کیلومترها نوار ساحل در محمودآباد اظهار داشت: برای ساحل ترکیبی از تفریحات و ورزشهای دریایی ساحلی را در نظر بگیرید.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاران افزود: درگردشگری جذابیت ها شناسایی و زمینه جذب فراهم شود.

استاندار مازندران خواستار نگاه برنامه محور از سوی مدیران شد و بیان کرد: برای محمودآباد نگاه برنامه محور داشته باشید و نکته کلیدی برنامه ، بودجه ومنابع است و مدیر مربوطه باید خلق منابع کند.

اسلامی مردم را دارای نقش کلیدی در توسعه استان اعلام کرد وبا بیان اینکه تا پایان سال محرومیت زدایی در استان انجام خواهد شد، یکی دیگراز برنامه های خود را ایجاد دهکده های تفریحی توریستی دانست و گفت: به زودی درشهرها۱۴ اقامتگاه توریستی و در روستاها۴۰دهکده تفریحی و توریستی احداث خواهد شد.

استاددار مازندران سطح تخلف در شهرستان محمودآباد را بسیار بالا دانست واز مدیران خواست دقت بیشتری نسبت به اعمال قانون داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213853، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
توریسمو باید از دریا مازندران شروع کنیم تا مردم بیشتری جذب بشن بعد از اونجا تبلیغات روستا ها و دهکده های توریستی مونو کنیم تا بیشتر دیده بشن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
توریسمو باید از دریا مازندران شروع کنیم تا مردم بیشتری جذب بشن بعد از اونجا تبلیغات روستا ها و دهکده های توریستی مونو کنیم تا بیشتر دیده بشن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
احداث این دهکده های توریستی خیلی میتونه در زمینه های گردشگریبه اقتصاد مازندارن کمک شایانی بکنه...ای کاش این ظرفیت ها از ابتدا جدی گرفته می شد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین