پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
وزیر راه و شهرسازی از چهار بانده شدن ۷۰ درصد مسیر ۱۰۱ کیلومتری محور هراز خبر داد.

شعار سال: عباس آخوندی ظهر شنبه در حاشیه افتتاح های عمرانی راه در سوادکوه هدف از سفر خود به مازندران را آماده سازی مسیر های منتهی به این استان در ایام شروع سفرهای نوروزی عنوان کردو افزود : چهار بانده کردن محور هراز و ساماندهی یکی از گلوگاه های ترافیکی در جاده فیروزکوه به سمت قائم شهر ازجمله طرح های مورد بهره برداری در برنامه سفر به مازندران بوده است.

وی در خصوص روند بازگشایی یکی از گلوگاه های ترافیکی استان اظهار داشت: چهار کیلومتر از گلوگاه ترافیکی سرخ کلا،نارنج بن و لپر شیرگاه که به دلیل عدم تملک به گلوگاه اصلی ترافیکی بدل شده بود؛ بازگشایی شد ورفت وآمد روان در این مسیر ها ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی درباره روند اجرایی اصلاح مسیر پل سفید، ادامه داد: عملیات اجرایی این مسیر در سال آینده شروع خواهد شد و مردم می توانند از ترافیک عبوری بهره ببرند و آسایش بیشتری داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:اصلاح پل به سمت شیرگاه نیز از طرح های مد نظر است که اصلاح آن باید انجام شود تا جاده اصلی برای نوروز ۹۷ بدون مانع باشد.

آخوندی با بیان اینکه ۷۰درصد جاده هراز دو بانده شد ، تصریح کرد:۶۴ کیلومتر از مسیر ۱۰۱ کیلومتری جاده هراز زیر بار روان ترافیکی رفته است و تا خرداد ماه آینده هفت کیلومتر دیگر این مسیر دو بانده خواهد شد.

وی از آغاز مراحل اجرایی سه دستگاه پل در جاده هراز خبر دادو افزود : یکی از سه پل مورد نظر ۳۵۰متر طول و ۱۰۰متر ارتفاع از کف دره خواهد داشت که به صورت تک پایه ای و ظرف مدت دو سال آماده می شود و دو پل دیگر نیز هر کدام به طول ۱۵۰ متر خواهد بود.

وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: عملیات اجرایی پل روگذر آمل امروز آغاز خواهد شد و امیدواریم با اتمام این پروژه دو بانده شدن جاده هراز به اتمام برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می مازرون ، تاریخ انتشار 26 اسفند 96، کدمطلب: 6025 ، www.mimazeroon.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
مشکل اصلی محور هراز اینه که برای ریزش کوه اون فکری نمیشه
ب راحتی میتونن براش دیوار بتنی بکشن و ایمنش کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین