پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
فرماندار ویژه آمل از افتتاح قطعه چهارم چهاربانده شدن محور هراز تا پایان سال جاری خبر داد.

شعار سال: سید جعفر رسولی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان آمل گفت: تا پایان سال قطعه چهارم چهاربانده شدن محور هراز به طول ۱۰ کیلومتر به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه از ابتدای سال ٩۶ تا به حال هشت میلیارد و ٨۰۰ میلیون ریال پروژه های عمرانی به بهرداری رسید، افزود: سهمیه ابلاعی اشتغال این شهرستان چهار هزار ٩۰۰ نفر بود که تا به حال چهار هزار و ۲۰۰ نفر جذب و مشغول به کار شدند.

رسولی با بیان اینکه سامانه کارا راه اندازی شد و انتظار داریم دهیاران به جوانان روستاها توصیه کنند تا در این مهم ثبت نام کنند، افزود: تحصیل کنندگان و جوانان روستا در سامانه کارا ثبت نام کنند تا شاهد اشتغال پایدار در روستاها باشیم.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مهاجرت از روستاها منفی شد، ادامه داد: موقعی می توانیم جهره روستا را تغییر دهیم که سیما روستا را تغیر بدیم و این مهم اعم از اجرای طرح هادی و غیره است.

رسولی با بیان اینکه کشاورزان با بحث کمبود اب زراعی رنج می بردند که با شروع عملیات سد این مهم برطرف می شود، افزود: با کمک دولت و اعتبارات در این شرایط اقتصادی و پیگیری نماینده آمل در جذب اعتبارات امیدواریم سد آبگیری شود.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی در روستاها خیلی کم است، ادامه داد: بزرگان روستا، روحانیان محل و غیره در محل کمک گرفته شود تا شاهد بهبود بحث مشکلات باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 بهمن 96، کد مطلب: 4221570، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
United States
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
انقدر تو جاده هراز تو ترافیک موندیم خسته شدیم مخصوصا تو تعطیلات که قیامت میشه خدا کنه دیگه تاخیری تو بهره برداری این طرح نبینیم.
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
کلا ادم وقتی خبری در مورد احداث جاده ای در شمال می شنوه خندش می گیره! امیدوارم واقعا تا پایان سال یه اتفاقاتی بیفته
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین