پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴
رییس پلیس راه شرق استان تهران از یک طرفه شدن محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب خبر داد.

شعارسال: سرهنگ سیاوش محبی،  با بیان این که به منظور تخلیه بار ترافیکی، محور هراز یک طرفه خواهد شد، اظهار داشت: محور هراز از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه ۳۱ تیرماه از مسیر شمال به جنوب یک طرفه می شود و حرکت خودروها از مشاء به سوی آمل ممنوع است.

وی با تشریح اوضاع جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران گفت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) و نیز سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ترافیک عادی و روان در جریان است و اوضاع جوی نیز عادی است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به پایان تعطیلات آخر هفته و بازگشت عده ای مسافرانی که به شمال کشور سفر کرده اند، اضافه کرد: از رانندگان عزیز تقاضا دارم برای جلوگیری از معطل شدن در محورهای مواصلاتی و ترافیک سنگین، بازگشت سفر خود را طوری برنامه ریزی کنند، که با کمترین ترافیک مواجه شوند.

وی گفت: عزیزان می توانند با پیگیری اخبار ترافیکی از اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی آگاه شده و با آگاهی اقدام به بازگشت از سفر کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30تیر1396، کدخبر: 4036653: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین