پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۹۸۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز تا ایمن‌سازی کامل باز نمی‌شود.محبی با بیان این که هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه هستیم، گفت: جاده فیروزکوه در هر دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب ترافیک سنگین دارد. رئیس پلیس راه شرق استان تهران در خصوص محور امام رضا (ع) نیز اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در بزرگراه حرم تا حرم نیمه‌سنگین، پرحجم اما روان گزارش می‌شود.

شعار سال: سرهنگ سیاوش محبی با بیان این که نیروهای راهداری در حال ایمن سازی هراز هستند و مشخص نیست چه زمانی این محور بازگشایی می‌شود، اظهار کرد: محور هراز تا ایمن‌سازی کامل باز نمی‌شود.

محبی با بیان این که هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در جاده فیروزکوه هستیم، گفت: جاده فیروزکوه در هر دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب ترافیک سنگین دارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در خصوص محور امام رضا (ع) نیز اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک در بزرگراه حرم تا حرم نیمه‌سنگین، پرحجم اما روان گزارش می‌شود.

وی از رانندگان خواست زمان برگشت خود را به خوبی تنظیم کنند تا به ساعات اوج شلوغی و ترافیک برخورد نکنند و همواره رعایت نکات ایمنی رانندگی را در دستور کار تردد و رانندگی خود داشته باشند تا با حادثه مواجه نشوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 14 فروردین 98، کد خبر: 98011403974، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین